پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۹۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
صرافی ها بیشتر از آنچه که فکر کنید خلوت هستند و هیچ خرید و فروشی در آنان صورت نمی پذیرد، حتی دست فروشان دلاری که در اطراف میدان فردوسی همه روزه اقدام به فروش دلار هم می کردند خبری از آنها نیست.
شعارسال: شب گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اعلام تک نرخی شدن ارز و عرضه دلار 4200 تومانی از امروز گفت: نرخ دلار از (سه‌شنبه) برای تمام فعالان اقتصادی و برای رفع همه نیازهای قانونی و اداری آنان، نیازهای خدماتی مسافران، دانشجویان، محققان و دانشمندانی که برای کارهای تحقیقاتی خود به ارز نیاز دارند، ۴۲۰۰ تومان خواهد بود.

امروز به سراغ صرافی ها رفت تا وضعیت خرید و فروش ارز را بررسی کند اما هیچ خبری از دلار 4200 تومانی در صرافی ها و صف طویل خرید ارز در آنها نبود.

بعد از پرس و جویی که از صرافی ها کردیم و علت را از آنان جویا شدیم گفتند ما هم مثل بقیه مردم فقط اخبار را شنیده ایم و هنوز موضوعی درباره دلار 4200 تومانی به صرافی ها اعلام نشده است.

 صرافی ها صبح امروز بسیار خلوت هستند و هیچ خرید و فروشی در آنان صورت نمی پذیرد، حتی خبری از دست فروشان دلاری که در اطراف میدان فردوسی همه روزه اقدام به فروش دلار هم می کردند نیست.

تابلو های نمایان گر نرخ ارز هم در صرافی ها همه اعداد صفر را نشان می دهند و خبری از قیمت بروز دلار در صرافی ها نیست و مردم همچنان سرگردان هستند و نتوانسته اند اقدام به خرید دلار 4200 تومانی کنند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 21فروردین 1397، کدخبر: 1340003 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
بازم خوبه حداقل اینجوری مردم تیشه به ریشه خودشون نمیزنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
به زودی قیمت ها به حالت نرمال خودش باز میگردد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
اقدام دولت در تک نرخی کردن این بازار باید خیلی زود تر از این ها انجام میشد ؛ چرا زود تر دلار 4200 تومانی را عرضه نمیکردید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین