پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
فرماندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل اشتغال پایدار در روستاها است که این طرح با توجه به ظرفیت روستاها اجرا می‌شود.

شعارسال: فرماندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل اشتغال پایدار در روستاها است که این طرح با توجه به ظرفیت روستاها اجرا می‌شود.

جواد زنجانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل اجرای طرح اشتغال پایدار در روستاها است که نیاز است در این زمینه دهیاران و شوراها با توجه به ظرفیت‌های موجود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی از برنامه‌ریزی استاندار اردبیل برای اجرای 30 هزار شغل در استان خبر داد و گفت: برش شهرستانی در این زمینه اعلام شده و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراها در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار اردبیل گفت: جمع‌آوری زباله در روستاها به ویژه روستاهای گردشگری باید مبنای کار شوراها باشد و به هیچ وجه ضعفی در این زمینه قابل قبول نیست و باید دهیاران و شوراها به طور ویژه نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام کنند.

زنجانی بیان کرد: دهیاران و شوراها باید به دور از چالش خدمت‌گذاری را مبنای کار قرار دهند و با استفاده از ظرفیت مردم در راستای توسعه و پیشرفت روستاها گام بردارند و تعامل بین دهیاران و شوراها با مردم یک اولویت اساسی است که باید به این امر توجه داشته باشند.

وی یکی از اولویت‌های اساسی در روستاها را اجرای طرح آبیاری نوین و صرفه‌جویی در آب بخش کشاورزی دانست و گفت: در این زمینه دهیاران و شوراها موظفند مردم را نسبت به طرح اجرای آبیاری نوین سوق دهند.

فرماندار اردبیل گفت: هم‌اکنون دشت اردبیل با بحران آب مواجه است و باید حداقل یک سوم آب در بخش کشاورزی صرفه‌جویی شود و با توجه به این که لوله‌کشی و آبیاری نوین و مدرن اولویت اساسی است این مسئله باید مبنای کار قرار داده شودکه این موضوع نیازمند اهتمام ویژه دهیاران است.

وی عمران و آبادانی روستاها را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شده و انتظار می‌رود با اهتمام دهیاران، بخشداران دهیاران وشوراها عمران و بخش اقتصاد روستاها توسعه یابد.

زنجانی از تلاش‌های ممی‌زاده بخشدار سابق مرکز اردبیل تجلیل کرد و گفت: انتظار می رود با حضور بخشدار جدید شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان اردبیل باشیم.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل با اشاره به این که اولویت اساسی مسئولان استان ایجاد 30 هزار شغل برای امسال است گفت: نیاز است در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی اقامات اساسی انجام دهند و برش شهرستانی نیز در این زمینه مشخص شده است.

ماریا موسوی ساماندهی ورودی‌های شهر و پاکسازی شهرها در این مناطق را اولویت اساسی دانست و بیان کرد: در این زمینه شهرداری و شوراها رسالت خطیری دارند و استاندار اردبیل در این زمینه تاکید ویژه‌ای دارد.

وی توسعه و عمران روستاها را اولویت اساسی دانست و گفت: باید از ظرفیت روستاها برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی به‌کارگیری شود و دهیاران، بخشداران و شوراها در این زمینه باید هدفمند عمل کنند.

در پایان مراسم از تلاش‌های داور ممی‌زاده بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان اردبیل تجلیل شد و فرزاد کیسان به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان اردبیل معرفی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 1697945 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
ما باید صنایع تبدیلی رو در روستاهای کشور ایجاد کنیم تا ارزش افزوده تولید کنیم که کشورکون غنی تر بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین