پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: این روزها صدای افزایش ۵۰ درصدی حقوق برخی ادارات شنیده می‌شود؛ اگر پول نیست برای همه نباشد و اگر هست عدالت رعایت شود.
شعارسال: حسین مقصودی خطاب به رئیس جمهور گفت: جهت حمایت از کالای داخلی و مبارزه با بیکاری حداقل کاری که باید انجام داد این است که برای مدیران دولتی که به هر بهانه‌ای مستقیم و غیرمستقیم کالای خارجی خریداری می‌کنند مصادیق مجرمانه مانند عزل، جریمه و زندان مشخص شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: وضعیت معیشتی کارگران و معلمان مطلوب نیست و حداقل حقوق به آنها داده نمی‌شود، نیاز است راهکارهای عملی با عزم ملی ارائه شود.

وی افزود: این روزها صدای افزایش 50 درصدی حقوق برخی ادارات شنیده می‌شود اگر پول نیست برای همه نباشد و اگر هست عدالت رعایت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: اگر گوش شنوا دارید صدای اعتراض مردم را از زبان نمایندگان شنیدید، فکری برای رئیس بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنید. این دو مقام مسئول گویا تمایلی ندارند میز را رها کنند. اگر به عهد خود با مردم وفادارید هر چه سریعتر کابینه فرسوده را بازسازی کنید. اگر به خاطر رکود و نوسانات بازار از مردم عذرخواهی نمی‌کنید حداقل تیم اقتصادی را اصلاح کنید.

مقصودی ادامه داد: به طور قطع اگر کشور غیرمسلمانی بود رئیس جمهور آن تاکنون استعفا داده بود. استعفا که نمی‌دهید حداقل رئیس بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را عزل کنید، این چه تیم اقتصادی است که شب عید بودجه را بر مبنای 3 هزار و500 تومان مصوب کرد و امروز که تنها چند روز از روز کاری مجلس می‌گذرد صحبت از دلار 4 هزار و 200 تومان است.

وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی اگر استعفا نمی‌دهد و فرد دیگری را پیدا نمی‌کنید بدانید منابع طبیعی پدر مردم را درآورده و مرغداران و دامداران را ورشکست کرده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: به نیروهای خود دستور دهید به جای خرید الکتروموتورهای آلمانی از تولیدات شرکت سبزوار استفاده کنند در غیر این صورت به محاکم قضایی شکایت می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397 ، کدخبر: 1340437 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
ای کاش که این افزایش حقوق ها در این گرونی رخ بده و ب نتیجه خودش برسه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
همیشه بجای رسیدگی به قشر محروم مثل فرهنگیان حقوق های دولتیا و اقازاده ها زیاد میشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
این افزایش حقوق واقعا چه دلیلی داره در حالی که بسیاری از کارگران هنوز افزایش حقوق نداشته اند اما دولتی ها افزایش حقوق داشته اند؟
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خیلی خوبه درصورتی که بقیه نهاد ها هم همین افزایش حقوق رو برای کارگرا و کارمنداشون داشته باشن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
الان حقوق وزارت نفت رو میبرن بالا کاش یکمم به فکر اموزش و پرورش باشیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین