پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۲۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
سومین کمپین حمایت از زوجین نابارور همزمان با هفته سلامت برگزار می‌شود.

شعار سال: دبیر کمپین حمایت از زوجین نابارور در توضیحات بیشتر درباره زمان برگزاری این کمپین که از یک الی هفت اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، در زمینه اهداف این کمپین اظهار داشت: بررسی و مشاوره رایگان به زوجین نابارو که تاکنون امکان دسترسی به مراکز درمان ناباروری را نداشته و از علت و چگونگی امکان درمان خود اطلاعی ندارند، در این کمپین صورت می‌پذیرد.

دبیر کمپین حمایت از زوجین نابارور ادامه داد: همچنین مشاوره رایگان به زوجین ناباروی که علیرغم تلاش‌های درمانی متعدد؛ درمان نشدند از دیگر اهداف کمپین حمایت از زوجین نابارور است.

وی تصریح کرد: در نهایت اطلاع رسانی به عموم مردم در چگونگی پیشگیری و یا مواجهه با ناباروری و همچنین اطلاع رسانی به زوجین ناباروری که نگران از داشتن فرزند سالم هستند از اهداف کمپین حمایت از زوجین نابارور است.

گفتنی است؛ ثبت‌نام از زوجین نابارور برای بررسی و مشاوره رایگان از طریق وبگاه کمپین حمایت از زوجین نابارور به آدرس Barvari.org امکانپذیر است.

همچنین محورهای عمده اطلاع رسانی کمپین حمایت از زوجین نابارور دربرگیرنده -روش های نوین درمان ناباروی -حفظ باروری در مواجهه با بیماری و افزایش سن -سلامت باروری و اطمینان از تولد فرزند سالم- عوامل خطر ابتلاء به ناباروری (عوامل زیست محیطی، دخاینات، تغذیه ...) و در نهایت اهدای گامت، جنین و چالش‌های‌ پیش‌رو است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 97، کد مطلب: 1697425: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
این حرکت ها باعث میشه تا مردم متوسط بیشتر به فرزند اوری ترغیب بشن و امار زاد و ولد در کشور افزایش پیدا نه
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
بسیاری از خانواده های ایرانی هستن که با همین درمانها بچه دار شدن واقعا خدا خیرتون بده
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین