پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: در سال گذشته ۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به عشایر کشور پرداخت شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، کرمعلی قندالی در بازدید از مجتمع گوشت زیاران قزوین اظهار داشت: هرساله یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی در قالب زنجیره تولید گوشت قرمز برای پرواری دام به عشایر کشور اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات در قالب نهاده‌ها به عشایر پرداخت می‌شود.

قندالی اظهار داشت :مجتمع گوشت زیاران با توجه به داشتن یک محیط کنترل شده از لحاظ بهداشت دام و علوم تغذیه ظرفیت بزرگی برای پرواربندی دام دارد.

وی افزود: در فرآیند همکاری با بخش خصوصی از ظرفیت تشکل‌های بخش عشایر باید استفاده کرد.

به گفته وی، استان قزوین نو پاست و می‌توان به عنوان ظرفیت ساختاری برای انتقال عشایر سایر استان‌ها به این مجتمع بهره برد.

رییس سازمان امور عشایر ایران اضافه کرد: در یک اهداف بلندمدت باید به این اهداف توسعه و همکاری با این گونه مجتمع‌ها اقدام کرد.

قندالی با اشاره به این که مجتمع گوشت زیاران جنبه کنترلی و ترویجی دارد، گفت: سازمان عشایر ایران آمادگی همکاری با جهادکشاورزی و مجتمع گوشت زیاران برای انتقال و پرواربندی دام را دارد.

در این بازدید فاطمه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ظرفیت عشایر استان قزوین گفت: در توسعه طرح های عشایری از ظرفیت تعاونی ها و تشکل های بخش باید استفاده کرد.

خمسه گفت: باید سرشماری دقیقی از عشایر استان انجام شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 21 فروردین 97، کد مطلب: 13970121001701: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خب خداروشکر واقعا...هر چی نسبت به عشایر و روستاییان توجه بیشتری بشه راحت تر میشه اوضواع اشتغال رو رونق داد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین