پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: بخش کشاورزی و عشایری از مراکز مهم تولیدی به شمار می رود که در تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" سهم بسزایی دارد.

شعار سالسیروس شفقی روز سه شنبه در دیدار با مدیر جهاد کشاورزی کرج و مدیر اداره عشایر استان البرز افزود: باید برای بخش کشاورزی که منشا تولید ملی و سرمایه ایرانی است اهمیت بیشتری قائل شد.

وی ادامه داد: اصلاح قوانین دست و پاگیر، ارائه تسهیلات بیشتر به بخش کشاورزی و عشایری برای شتاب دهی به چرخه های تولیدی این بخش ها از جمله موارد مهم به شمارمی رود.

فرماندار کرج گفت: رشد بخش کشاورزی می‌تواند مکمل رشد بخش‌های دیگر تولیدی باشد از این رو توجه هرچه بیشتر دراین بخش سبب ارتقای کیفی چرخه اقتصاد می شود.

وی اضافه کرد: امروز پتانسیل های کشاورزی و عشایری کرج باید با برنامه ریزی هرچه بهتر از آنها بهره بیشتری برد.

شایان ذکر است با موافقت شفقی در این نشست با اعلام جمعیت عشایری 280 خانواری کرج و تعداد 100 هزار راس دام سبک در این شهرستان، از محل بند (ب) ماده 60 حاصل از ارزش افزوده با همکاری اداره عشایر شهرستان برای جامعه عشایر شهرستان اقدامات عمرانی در سال 97 در برنامه قرار گرفته و عملیاتی شود.

همچنین جمعیت عشایری کرج تولید گوشت یک هزار و 81 تن گوشت، یک هزار و 974 شیر را برعهده دارند که 32 درصد عشایر استان در کرج هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کدمطلب:611134، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
شعار سال اتفاقا طوری هست که در همه زمینه ها میتونه تحقق پیدا بکنه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین