پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
انجام اعمال و مناسک صحیح، دعا، عبادت، نماز و کسب فیض از سفر حج، شرایطی می‌خواهد که اوّلین آن، سلامت جسم و سلامت روح و روان است.

شعار سال: توصیه‌های قبل از عزیمت به حج می‌تواند سفری توام با آرامش را برای حجاج در پی داشته باشد.

انجام اعمال و مناسک صحیح، دعا، عبادت، نماز و کسب فیض از سفر حج، شرایطی می‌خواهد که اوّلین آن، سلامت جسم و سلامت روح و روان است.

بروز ناتوانی جسمی و روحی در فرد و عدم بکارگیری توصیه‌های بهداشتی می‌تواند توفیق زیارت خانه خدا، حرم پیامبر(ص) و قبور ائمّه بقیع علیهم السّلام و ادای اعمال و مناسک حج را از زائر سلب کند.

کسب آمادگی جسمانی یکی از توصیه‌های مهم به زائرین است.

یکی از ضرورت‌های انجام صحیح اعمال حج، داشتن بدنی سالم و عضلاتی قوی است، در غیر این صورت تمرکز بر رمز و راز حج میّسر نبوده و چه بسا به دلیل بیماری و نارسایی جسمانی از ادامه عبادت محروم گردیم.

ابتدا لازم است زائران محترم نسبت به تقویت قوای جسمانی در مدّت باقیمانده تا عزیمت کاروان، کوشش لازم را به عمل آورند.

با توجّه به پیاده‌روی‌های زیادی که در ایّام حج در پیشرو داریم، لازم است تمامی زائران محترم به طور روزانه به مدّت حدّاقل یک ساعت، نسبت به انجام حرکات ورزشی و پیاده روی اقدام کنند و از هم اکنون آمادگی جسمی خود را افزایش دهند.

عدم آمادگی جسمانی برای انجام اعمال سنگین حج و پیاده‌روی‌های پیشرو، بروز دردهای عضلانی و اسکلتی را در طول سفر به دنبال خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 فروردین 97، کد مطلب: 13970121001219: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
امیدواریم مراسم امسال حج با شکوه هرچه تمام تر برگذار شود و مسلمانان با همبستگی هرچه بیشتر اتحاد خود را به رخ دشمنان بکشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین