پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
استاندار کردستان با بیان اینکه بخش وسیعی از مشکلات زاییده امروز نیست بلکه ریشه در گذشته دارد، گفت: دولت با انباشتی از مشکلات و معضلات اقتصادی مربوط به گذشته مواجه است.

شعار سال: بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، به نامگذاری سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: عمده دلیل بیکاری در کشور بواسطه عدم تولید و سرمایه‌گذاری است و نامگذاری سال نیز جهت بهبود شرایط فعلی مطرح شده است.

وی اظهار داشت: عمل کردن به چنین شعاری دو طرفه است به طوریکه تولید کننده با ارتقای تولید و مصرف کننده با خرید محصول ایرانی می توانند در تحقق شعار سال گام بردارند.

مرادنیا فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی را ملزم به رعایت چنین رویه ای دانست و گفت: تامین نیاز ادارات با خرید محصول ایرانی و بازدید مکرر از واحد های تولیدی جهت تاکید بر ارتقای کیفیت کالا ها و رفع چالش ها در هموار شدن راه برای پیشبرد امور لازم و بلکه ضروری است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: جوامع دیگر هم با چالش هایی چون بیکاری مواجه هستند و تنها مختص به کشور ما نیست اما شاهد برخی هجمه های به ناحق به مجموعه مدیران کشور هستیم که بدور از انصاف و عدالت است.

مرادنیا ادامه داد: بخش وسیعی از مشکلات زاییده امروز نیست بلکه ریشه در گذشته دارد از این جهت مدیران با رسالت از پیش تعیین شده نسبت به وظایف خود برای کاستن از مشکلات با احساس مسئولیت نیز فعالیت می کنند.

وی خواستار نظم و انضباط بیشتر در جلسات شد و گفت: تشکیل جلسه ماهیانه شورای برنامه ریزی و حضور به موقع مدیران در جلسات امری است که بایستی مهم انگاشته شود.

مرادنیا انعکاس اقدامات مثبت را برای مردم ضروری دانست و گفت: بیان صرف کاستی ها و مشکلات از سوی رسانه تنها منجر به ناامیدی مردم می‌شود بنابراین می‌طلبد ذکر دستاورد و اقدامات انجام شده هم ملاک عمل قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:611455، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
هنوز این قبل تموم نشده؟ اقای روحانی دولت قبلی ه خودتون بودین
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین