پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
وجه اله خدمتگزار در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه خادمین نظام جمهوری اسلامی ایران از مرزبانان غیور و نیروهای مسلح وهمه کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند سپاس گزاری کرد .

شعار سال: خدمتگزار با بیان اینکه امروز امن‌ترین مرز را در استان خراسان جنوبی داریم، اظهار کرد: اگر در تمام محافل و مجالس اعلام می‌کنیم که امن‌ترین مرز را داریم به برکت هوشیاری، آمادگی، اخلاص و فداکاری همه نیروهای مسلح و مسئولان قضایی است. وی با اشاره به اینکه در جلسات شورای تأمین استان به همه مسائل امنیتی و رفاه مردم فکر می‌شود، ادامه داد: تمام نیروهای مسلح با اخلاص و حفظ ارزش جایگاه مردم تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای زندگی و اعتماد و باور را در جامعه ایجاد کنند.

وی افزود: امنیت و باور در جامعه میسر نخواهد شد مگر در راستای گام برداشتن در راه فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح در سالی که سال همدلی و همزبانی است در کنار هم قدم بردارند.

خدمتگزار ضمن تاکید برخورد شدید با متخلفان قانون اظهار داشت: با کوچک‌ترین رفتاری که خارج از قانون و نظامات قانونی صورت گیرد قطعاً و بدون تردید با هوشیاری و درایت در هر جایگاهی که باشند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی بهترین و ارزشمندترین سرمایه ملت و دولت را مردم دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح در تمامی حوزه‌ها با مردم سروکار دارند کسانی که عزیزترین فرزندان خود را در 8 سال دفاع مقدس فدا کردند و بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان در پشت سنگرها بوده‌اند و همه باید این سرمایه ارزشمند را قدر بدانیم.
وی ادامه داد: در استانی زندگی می‌کنیم که اهل سنت و شیعه به بهترین وجه و بدون کوچک‌ترین مشکل در کنار هم زندگی می‌کنند و این حاکی از اعتقادات قلبی ساکنان استان خراسان جنوبی است.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زندگی کردن در کنار مردمانی ولایت مدار، دین دار و حاضر در صحنه وظیفه نیروهای مسلح و مسئولان استانی را چند برابر می‌کند، افزود: باید قدر دان این مردم و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، گفت: اجرای دقیق قانون انتخابات با مسئولان و تأمین امنیت و آسایش و ایجاد اعتقاد و باور عمومی وظیفه نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه هیچ کس حق مداخله در انتخاب مردم را ندارد، اظهار داشت: ما باید در جامعه آرامش ایجاد کنیم تا مردم فرصت داشته باشند در کمال آرامش به ارزیابی بپردازند و همه نیروهای مسلح و امنیتی در استان باید با همدلی مأموریت‌های خود را انجام دهند.

خدمتگزار ضمن تاکید و توصیه بر اجرای اخلاص و آموختن و توجه کردن به عملی کردن آن در زندگی ادامه داد: اگر در رفتار، کردار، کارکرد و بیان مسائل و موضوعات واژه اخلاص عمل را از امیرالمؤمنین (ع) بیاموزیم شاید بتوانیم بهترین شیعه و مسلمان و بهترین رهرو امام علی (ع) باشیم.

وی ضمن همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه تلخ منا از بی برنامگی آل سعود و نیروهای مسلح دولت عربستان خبر داد و افزود: نیروهای عربستان بی لیاقت‌ترین نیروهایی هستند که نتوانستند در خانه امن الهی امنیت و آرامش حجاج را فراهم کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز عزادار تعدادی از جانباختگان استان هستیم، افزود: امیدواریم همه مسئولان و مردم در مراسم استقبال از این شهدا شرکت کنند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناك، تاریخ انتشارشنبه 11 مهر1394، کد مطلب: ۱۰۴۹۴۴: www.tabnak.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین