پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
استاندار خراسان شمالی دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد گفت: این استان بر اساس ارزیابی های کشوری سال گذشته در همه شاخصه های عملکردی حوزه اقتصادی رتبه تک رقمی کسب کرد و درواقع جزو ۱۰ استان اول قرار گرفت.

شعار سال: محمدرضا صالحی در عین حال گفت : به دلیل ظلم مضاعف تاریخی و بی توجهی به توسعه متوازن این منطقه جغرافیایی هم در دوره طاغوت و هم پیش از شکل گیری این استان، هنوز با استان های برخوردار فاصله زیادی به لحاظ شاخص های توسعه داریم.

وی یادآور شد: پاییز ۹۶ نسبت به دوره مشابه سال ۹۵ خراسان شمالی موفق شد نرخ بیکاری را تا ۵ درصد کاهش دهد و بدین ترتیب به بالاترین رشد در کشور دست یافتیم و امیدواریم که این روند ادامه یابد.

استاندار در ادامه سخنان خود، سال ۱۳۹۶ را سالی خوب برای خراسان شمالی در حوزه ایجاد اشتغال توصیف کرد و افزود: این استان در رده بندی استان های با کمترین نرخ بیکاری، در جایگاه چهارم جای گرفت.

وی هم چنین با اشاره به تعدد ملاقات های مردمی خود طی سال گذشته و ۳ هفته سپری شده از سال جاری گفت: حضور در شهرستان ها و مناطق مختلف استان را امسال هم ادامه خواهیم داد؛ همچنان که سال گذشته ۸ سفر به راز و جرگلان داشتم و کمترین سفرهای شهرستانی ام نیز به فاروج بود که ۵ بار توفیق حضور در جمع مردم این شهرستان نصیبم شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار صمیمی از تلاش های استاندار، معاونان و مدیران زیرمجموعه برای پیشبرد امور جاری و برنامه های توسعه ای استان قدردانی کرد.

حجت الاسلام یعقوبی برگزاری ملاقات های مردمی استاندار در نمازهای جمعه شهرستان ها را اقدامی درخور و شایسته دانست و بر تداوم این برنامه ها در سال جاری تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:695627، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
یک خبر خوب برای مردم زحمت کش این استان امیدواریم اثار این امار ها هم در جامعه نمایان باشند
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
از این امار های اداری و بدون حقیقت روحی جدایی بگیریم تا سبب پیشرفت ما بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین