پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
استاندار گلستان در برنامه ای با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و اظهار کرد: برنامه محوری دستگاه های اجرایی باید در دسال 97 توسعه یابد و برنامه ریزی ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مد نظر باشد.

شعار سال: دکتر سید مناف هاشمی در دیدار های جداگانه ای با مدیران حوزه های مختلف ضمن استعماع گزارش اقدامات صورت گرفته در سال 96، فعالیت های انجام شده را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: سال 97 بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی است و باید توجه داشته باشیم که این حمایت با حرکت چرخ های اقتصادی، رونق تولید، خرید محصولات تولیدکنندگان استان و کشور و افزایش اشتغال صورت می گیرد.

وی با اشاره به دستور ریاست جمهوری مبنی بر استفاده از شایستگان جوانان و بانوان در انتصابات، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید از جوانان و بانوان در پست های مدیریتی استفاده نمایند تا این ظرفیت ها بتوانند روند توسعه استان را تسریع نمایند.

لازم به ذکر است تا کنون 23 دستگاه اجرایی در دیدار با استاندار گلستان اقدامات خود در سال 96 و پیگیری، تصمیم گیری و جمع بندی برنامه های سال ۹۷ خود را ارائه کردند.

گفتنی است برنامه دیدارهای استاندار با مدیران دستگاه های اجرایی و بررسی برنامه های سال 97 ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:695962، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
من که میگم حمایت از کالای ایرانی اگر قراره به نتیجه ای برسه باید از مسئولین و نهاد ها شروع بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین