پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
استاندار قم گفت: امسال ورود مسافرین به استان در ایام نوروز نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرد.

شعار سال: سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های استان به مسافرین نوروزی اظهار کرد: این خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته به لحاظ کیفیت و کمیت ارتقا پیدا کرد، امسال شاهد افزایش حضور گسترده مسافرین در شهر قم بودیم.

وی ادامه داد: امسال ورود مسافرین به استان قم در ایام نوروز نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرد، این نشان از آن دارد که مطلوبیت لازم در این زمینه در استان به وجود آمده است.

استاندار قم افزود: چند سال پیش مشکلات مخابراتی در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان وجود داشت، اما امسال با تلاش شرکت مخابرات این مشکلات را نخواهیم داشت، شهرداری قم برای خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان آمادگی لازم را دارد.

صادقی با اشاره به لزوم مردمی بودن جشن‌های نیمه شعبان در قم اظهار کرد: باید این جشن‌ها به صورت مردمی برگزار شود تا شاهد اثرگذاری بیشتر این برنامه‌های فرهنگی باشیم.

وی ادامه داد: ایام نیمه شعبان فرصت خوبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مسیر مقدس جمکران است، می‌توانیم از ظرفیت شبکه تلفن همراه برای اطلاع رسانی این برنامه‌ها استفاده کنیم تا همه زائرین مسجد مقدس جمکران در این مدت از برنامه‌های فرهنگی مطلع شوند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: مدیران استان در ایام نیمه شعبان به مرخصی نمی‌روند تا بتوانند بهترین خدمت رسانی را به زائرین شاهد باشیم،

محمد رضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در بخش دیگری با اشاره به آموزش خادمان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: آموزش به این خادمان را در زمینه مسائل امدادی شروع کردیم، همچنین 24 اکیپ ثابت و سیار در ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران داریم، همچنین دو بالگرد امدادی هم در اطراف مسجد در این ایام مستقر می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کدمطلب:695700، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
تموم استان های گردشگری این خبر رو داشتند و این نوید خبرای خوب از این استان هاست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
قم با مرقد خواهر عزیز و بزرگوار امام رضا همواره میعادگاه شیعیان ایران و جهان بوده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین