پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حین شنیدن و پاسخگویی و یادداشت‌ برداری مشکلات مردم خطاب به مسؤولان سامد این گونه گفت که شنیدن بدون پی‌گیری هیچ فایده‌ای ندارد و اگر این مشکلات که امروز با من در میان گذاشته شد پی‌گیری نشود برای بار دوم به سامد نخواهم آمد.

شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری مشکلات مردم به سامانه سامد واقع در دایره ارزیابی عملکرد استانداری در حوزه معاونت عمرانی رفت تا حرف مردم را تلفنی و بی‌واسطه بشنود.

علی‌محمد احمدی به مدت بیش از یک ساعت حرف و درد دل 20 شهروند کهگیلویه و بویراحمدی را شنید که هر یک مشکل خود را با وی بدون واسطه از نقاط مختلف استان در میان گذاشتند.

استاندار در حین شنیدن و پاسخگویی و یادداشت‌ برداری مشکلات مردم خطاب به مسؤولان سامد این گونه گفت که شنیدن بدون پی‌گیری هیچ فایده‌ای ندارد و اگر این مشکلات که امروز با من در میان گذاشته شد پی‌گیری نشود برای بار دوم به سامد نخواهم آمد.

وی همچنین در پایان این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مسؤولان پی‌گیری برای حل مشکلات است.

مسؤول ارشد اجرایی استان افزود: مسؤولان باید ماهانه در این سامانه حضور پیدا کرده و مشکلات مردم را بی‌واسطه از زبان خود آن‌ها بشنوند.

این مسؤول گفت: مشکلات را باید شنید و مهم‌تر از آن پی‌گیری آن‌هاست بنابراین شنیدن تنها فایده‌ای ندارد بلکه اصل موضوع پی‌گیری برای رفع مشکلات مردم است.

احمدی به مشکلاتی که مردم مطرح کردند اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات مربوط به اشتغال و برخی دیگر مربوط به تسهیلات و برخی هم مربوط به امور عمرانی بود که باید پی‌گیری شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۱۷۰۰۰۰۸۷ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
واقعا همین جهت گیری ها میتونه در تصحیح این سامانه خیلی موثر واقع بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین