پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 40 میلیون متر مکعب آب شرب برای شهروندان زنجانی تولید شده است.

شعار سال: علیرضا جزء قاسمی با اعلام گزارشی از آمار و اطلاعات آب و فاضلاب شهر زنجان در سال گذشته اظهار کرد: میزان مصرف آب در بخش خانگی زنجان بیش از 23 میلیون متر مکعب بوده است.

وی افزود: در سال 96 بیش از 2 هزار و 800 فقره انشعاب آب خانگی در شهر زنجان نصب شده و در بخش غیر خانگی نیز 468 انشعاب نصب شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان میزان آحاد فاضلاب خانگی نصب شده در یک سال گذشته در شهر زنجان را نیز بیش از8 هزار و 800 فقره اعلام کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 3.5 کیلومتر نیز توسعه شبکه توزیع آب در زنجان انجام شده است.

جزء قاسمی همچنین به اصلاح شبکه 8.7 کیلومتری در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در همین زمان 11.5 کیلومتر توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیز در شهر زنجان اجرایی شده است.

وی تعداد کنتورهای تعویض شده در سال گذشته در شهر زنجان را هم بیش از 4 هزار و 300 دستگاه اعلام کرد و افزود: در سال 96 بیش از 16 میلیون متر مکعب آب سطحی و بیش از 24 میلیون متر مکعب آب زیرزمینی برای تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان زنجانی توسط شرکت آب و فاضلاب این استان تولید شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 16 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۱۶۰۰۰۲۹۳ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
بایبد به این مدیران زحمت کش احسنت گفت
انشاالله که با همت این مسیولین به زودی بتونن تصفیه خانه فاضلاب هم راه بندازن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید مصارف اب شرب و غیر شرب حتی در خانه ها در زنان از هم جدا بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین