پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز است تا نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت مستمر برگزار شود و یک جهت‌گیری منسجم بر روی موضوعات خاص صورت بگیرد و لازم است تک‌روی و نگاه سلیقه‌ای بر روی موضوعات نداشته باشیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه همه باید بر باورها و ارزش‌های دینی متمرکز شویم، اظهار کرد: باید یک وحدت رویه در این راستا بین اصحاب رسانه شکل بگیرد و باید تلاش شود تا موضع‌گیری‌ها بر اساس باورها و ارزش‌های دینی و نظام اسلامی باشد.

وی ادامه داد: نیاز است تا نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت مستمر برگزار شود و یک جهت‌گیری منسجم بر روی موضوعات خاص صورت بگیرد و لازم است تک‌روی و نگاه سلیقه‌ای بر روی موضوعات نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید حقایق را قربانی جریانات سیاسی و حمایت از یک تفکر خاص کنیم، عنوان کرد: رسالت‌ رسانه‌های اصولگرای دینی و مذهبی این است که حق را تشخیص دهند و در برابر مسائلی که حق نیست موضع درست بگیرند و با حُریت و آزادی در چارچوب دین حرکت کنند.

نکونام اضافه کرد: اگر فرد حقیقت و خطوط روشن را درست تشخیص ندهد، دچار محاسبات اشتباه می‌شود و موضع‌گیری او در رابطه با موضوعات نیز غلط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری مشکلات و مسائل بسیاری در رابطه با موضوعات متعدد دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی شاهد هستیم که مسؤولان گرفتار بازی‌های سیاسی هستند و تفرقه و تک‌روی، امروزه بلای جان استان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: رسانه‌ها یک ظرفیت عظیم هستند و مخاطبان بسیاری دارند اگر بتوانند یک‌ صدا مسائل و مشکلات را مطالبه کنند، می‌توانند در حل مشکلات استان کمک کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 16 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۱۶۰۰۰۶۶۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
رسانه محل تولید و ایجاد فرهنگ صحیح میان جامعه است که هم اکنون در این زمینه هیچ فعالیتی نمیکند
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
حرکت بزرگ و روشنی بود از شخص نماینده ولی فقیه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
اینکه امام جمعه داره با اصحاب رسانه مجامع مشتزک میذاره نشون از روشنکری ایشون داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین