پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
یکی از مراجع تقلید گفت: باید جامعیت قرآن کریم به حوزه‌ها بیاید تا آثار خود را نشان دهد و ما مسؤولیت داریم که با شناسایی استعدادهای درخشان و راغی و حمایت مادی و معنوی از آنها، آینده حوزه را زیر سایه قرآن کریم تامین کنیم.

شعار سال: آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر نسبت به معارف قرآن کریم اظهار کرد: به برکت مجاهدت‌های امام راحل و شهدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام، امروز این پرچم در دست شما قرار دارد که قرآن را از مهجوریت خارج کنید که در این زمینه باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کار اساسی که باید صورت بگیرد این است که به وسیله قرآن کریم اصل توحید به نحوی برجسته شود که کسی نتواند شبهات شرک را معاذالله بر عقاید شیعیان وارد کند چرا که تفکرات تکفیری و داعشی از دل همین شبهه علیه شیعیان برمی‌خیزد.

این مرجع تقلید ابراز کرد: باید جامعیت قرآن کریم به حوزه‌ها بیاید تا آثار خود را نشان دهد و ما مسؤولیت داریم که با شناسایی استعدادهای درخشان و راغی و حمایت مادی و معنوی از آنها، آینده حوزه را زیر سایه قرآن کریم تامین کنیم که این امر یک مدیریت دقیق را می‌طلبد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۱۷۰۰۰۲۴۴ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
امیدوارم حوزوی ها رابطه خودشون با توده مردم رو روز به روز بهتر و عمیق تر کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین