پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
بسته‌های حمایتی از رانندگان تاکسی باید از سوی دولت تخصیص یابد اما چندین سال است که دولت یارانه سوخت و بیمه رانندگان را قطع کرده است.

شعار سال: فخرالدین معصوم زاده در ارومیه، با انتقاد از تصمیم دولت در قطع بیمه رانندگان تاکسی اظهار داشت: بسته‌های حمایتی از رانندگان تاکسی باید از سوی دولت تخصیص یابد اما چندین سال است که دولت یارانه سوخت و بیمه رانندگان را قطع کرده است.

وی گفت: متأسفانه بیمه رانندگان تاکسی از ماه سوم سال 93 قطع شده و اکنون تفاوتی بین راننده شخصی و راننده تاکسی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به حمایت‌هایی که از سوی سازمان متبوع وی از رانندگان تاکسی می‌شود خاطرنشان کرد: ارائه بسته‌های حمایتی برای تأمین قطعات خودرو مانند لنت ترمز و تأمین 60 درصدی بیمه تکمیلی رانندگان از آن جمله است.

وی با بیان اینکه باشگاه ورزشی و استخر رایگان یا نیم بها برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن استفاده کنند افزود: همچنین درمانگاهی در نظر گرفته شده که به‌صورت رایگان برای رانندگان تاکسی خدمات کلینیکی ارائه می‌دهد.

تاکسی‌های ارومیه مجهز به تاکسی‌متر می‌شوند

معصوم زاده در ارتباط با تجهیز تاکسیرانی ارومیه به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: تاکسی‌های ارومیه مجهز به تاکسی‌متر می‌شوند که این سیستم‌ها مجهز به دستگاه‌های الکترونیکی و سی پی اس است.

وی گفت: حدوداً 2 سال است که بر روی این موضوع کار می‌کنیم که نرم‌افزار و سخت‌افزار آن مشخص شده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی ارومیه افزود: در حال حاضر 3 دستگاه تاکسی متر بر روی تاکسی‌ها نصب کرده‌ایم که در حال تست هستند و قرار است به زودی از این دستگاه‌ها رونمایی شود.

وی در ارتباط با هزینه تمام‌شده انجام این کار خاطرنشان کرد: هزینه هر تاکسی‌متر با پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حدود یک و نیم تا 2 میلیون در نظر گرفته شده که هیچ‌گونه وجهی از سوی رانندگان اخذ نمی‌شود و شرکت سرمایه‌گذار خودش سرمایه را تأمین می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب: 1692494 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا جای تاسف داره که از حقوق این بندگان خدا هم داریم میگذریم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید راننده های تاکسی از بیمه های خاص ارزان قیمت تحت پوشش قرار بگیرن و امکانات رفاهی شهرداری به انها تعلق بگیره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
مظلوم تر از این قشر پیدا نکردن؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین