پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به این که عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل – میانه امسال شتاب می‌گیرد گفت: تزریق اعتبارات مناسب و کافی به منظور تسریع در روند اجرای آن در دستور کار قرار داده شده است.

شعار سال: بهروز ندایی بعد از ظهر امروز در دیداری با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان اردبیل برای ما حائز اهمیت است و نقش قابل توجهی نیز در توسعه اقتصادی منطقه دارد که به همین دلیل باید مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل میانه امسال شتاب می‌گیرد افزود: تزریق اعتبارات مناسب و کافی به منظور تسریع در روند اجرای آن در دستور کار قرار داده شده و انتظار می‌رود تا پایان دولت دوازدهم شاهد اتمام این طرح باشیم و به آرزوی دیرینه هم‌استانی‌ها واقعیت بخشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای حل مشکلات راه‌آهن یکی از راهکارهای اساسی در این زمینه است و تکمیل این طرح یکی از خواسته‌های مردم بوده و مسئولان استان مصمم به اجرا و بهره‌برداری آن در این دولت هستند که مورد توجه قرار داده شده است.

ندایی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح بین 43 تا 46 درصد ارزیابی شده و امسال یک هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص می‌یابد و 30 میلیارد تومان با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیز از صندوق توسعه ملی برای شتاب بخشیدن به امور در این طرح پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: مسیر راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد به گونه ای طراحی می‌شود که تمام شهرستان‌های شمالی استان از جمله مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد را تحت پوشش قرار می‌دهد و از طرح‌هایی است که در حال مطالعه است و اجرای آن نیز برای امسال پیش‌بینی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16 فروردین 97، کدمطلب: 1693450 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین