پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶
استاندار اردبیل گفت: برای فراهم آوردن شرایط میزبانی اردبیل از برگزاری اردوهای تیم‌ ملی و رویدادهای بین‌المللی اسکی روی چمن، نیازمند آماده‌سازی مطلوب پیست اسکی فندقلو هستیم.

شعار سال: اکبر بهنام‌جو روز گذشته در بازدید از منطقه توریستی و جنگلی فندقلو، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رونق گردشگری نیازمند برخورداری از نگاه ویژه به ظرفیت‌های ورزشی بوده و با توجه به زیرساخت‌ها و مواهب طبیعی می‌توان به شکل مطلوبی از ذخایر و منابع موجود سود جست.

وی افزود: درصورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در پیست اسکی فندقلو، این منطقه برای توسعه رشته ورزشی اسکی روی چمن و افزایش علاقه‌مندی مردم در ابعاد همگانی و قهرمانی نقش مهم خود را ایفا خواهد کرد.

استاندار اردبیل توضیح داد: می بایست با افزایش هماهنگی‌های لازم با فدراسیون اسکی زمینه آماده‌سازی پیست فندقلو برای میزبانی از مسابقات مختلف ملی و جهانی فراهم شوه و علاوه بر آن پذیرای تیم‌های مختلف باشگاهی برای برگزاری اردوهای ورزشی باشیم.

بهنام‌جو یادآور شد: ظرفیت ورزشی موجود در استان اردبیل بسیار چشمگیر بوده و در صورت مدیریت صحیح و تجهیز زیرساخت‌های مورد نظر در ابعاد اقتصادی ورزش نیز موفق عمل خواهیم کرد.

وی بیان کرد: جنگل فندقلو علاوه بر اینکه از مناطق بکر و گردشگرپذیر استان اردبیل محسوب می‌شود، در صورت شناسایی و معرفی هر چه مناسب این مکان گردشگری در توسعه اسکی روی چمن نیز به اهداف مدنظر دست خواهیم یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۲۴۰۰۰۰۱۴ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
این یک موقعیت عالی برای پیشرفت کشور و شناساندن کشور به جهانه که بایدروش به خوبی سرمایه گذاری بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین