پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۹
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای رفع برخی از مشکلات آبی شهرستان آستارا با اجرای طرح‌های پیشنهادی آب و فاضلاب شهری و روستایی این شهرستان جهت احداث یک دهنه چاه در منطقه قره‌سو و تکمیل شبکه انتقال آب بهارستان موافقت شده و اعتبار آن تأمین می‌شود.

شعار سالعلی‌اصغر قانع صبح امروز در نشست مشترک با مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی این شهرستان اظهار کرد: جهت تسریع در روند پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان آستارا در تلاش هستیم تا اقدامات مؤثر با توجه به منابع موجود انجام شود.

وی تصریح کرد: برای رفع برخی از مشکلات آبی شهرستان آستارا به‌صورت موقت با اجرای طرح‌های پیشنهادی آب و فاضلاب شهری و روستایی این شهرستان جهت احداث یک دهنه چاه در منطقه قره‌سو و تکمیل شبکه انتقال آب بهارستان موافقت شده و اعتبارات موردنیاز آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شهرستان آستارا به دلیل شرایط خاص آن از جمله مشکل تأمین آب شرب شهری روستایی و نبود فاضلاب نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی است و در تلاش هستیم تا پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۲۳۰۰۰۱۸۳ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین