پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام حماقت نکنند، آزموده را آزمودن خطاست. زمانی که انقلاب دوران طفولیت را تجربه می کرد، در دوران جنگ تحمیلی و پشتیبانی همه جانبه نتوانستید هیچ غلطی کنید. امروز که انقلاب دوران بلوغ، نشاط و پختگی را تجربه می کند هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
شعارسال: امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، با بیان این مطلب افزود: امروز در ارتشی مشغول به خدمت هستم که با نور ولایت ولی امر مسلمین هدایت می شود. ارتشی که اعتقاد دارد مطیع محض ولایت و فرماندهی کل قواست و مزین به ولایتمداری و ولایت محوری است.

وی با اشاره به اینکه 29 فروردین سالروز تولد ارتش انقلابی است، افزود: ارتش انقلابی و ولایی که در 29 فروردین با ابتکار و بصیرت امام راحل (ره) روح و جان تازه ای گرفت، به عنایت و محبت ولایت ولی امر مسلمین و امام امت، پاسخی متقابل و ولایتمدارانه داد یعنی به سوی غائله هایی که اصل انقلاب را نشانه گرفته بودند، حرکت کرد و در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس حضور یافت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ارتش و نیروی زمینی با اهدای 48 هزار شهید که 46 هزار شهید متعلق به نیروی زمینی است، پاسخ ولایتمدارانه به ولی امر مسلمین دادند که اگر آن روز به ارتش عنایت کردند، ارتش نیز قدردان است.

وی اضافه کرد: در آسمان ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید همچون ستاره های نورانی خودنمایی می کنند تا در امتداد راه آنان و ولایتمداری راه را گم نکنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه وجه تشابهی میان 29 فرودین به عنوان روز ارتش و امروز ما وجود دارد، گفت: آن روز دشمنان انقلاب بازوی توانمند نگهداری و پاسداری از ارزش های انقلاب را ارتش می دانستند و نوک پیکان هجمه ناجوانمردانه خود را به سمت ارتش نشانه رفتند که با بصیرت امام بزرگوار، ارتش ماند و دین خود را تا امروز به انقلاب ادا کرده است. در این مسیر با صلابت مانده است و امروز هم همان قصه تکرار می شود.

* ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است

وی گفت: دشمنان نظام امروز اقتدار نظام را در وحدت بین ارتش و سپاه می بینند و اقتدار ما را در تولید تسلیحات و تجهیزات بومی شده که نتیجه نهضت روی پای خود ایستادن است، می بینند و بخشی از اقتدار نظام که توان تسلیحاتی و مخصوصا توان موشکی ماست را نشانه رفته اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: پاسخ من به عنوان سرباز ولایت با تاسی از همرزمان شهیدم در آن دوران گذشته، آن است که شعاری که ریشه در شعور همه ما دارد و از زبان مردم جاری می شود این است که «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی» است.

وی اضافه کرد: امروز به فضل الهی و با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح به یک بلوغ و نشاط الهی رسیده اند که روزشمار نابودی نظام صهیونیستی را در تقویم های خود در حال درج کردن هستند و گذشت آن زمانی که ما را تهدید می کردند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایت محوری، قطع وابستگی مطلق از همه دنیا و روی پای خود ایستادن، بومی کردن و نهادینه سازی آنچه که در چرخه دفاعی به آن نیاز داریم از ویژگی های امروز نیروهای مسلح است.

*خیال باطل مسئولان کم خرد عربستان

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در بی ثبات ترین منطقه باثبات ترین کشور است و در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است.

امیر سرتیپ حیدری گفت: بعضی از سردمداران کشورهای اطراف ما مخصوصا مسئولان کم خرد عربستان سعودی، احساس می کنند که اگر کشورشان را به زرادخانه تبدیل کنند، می تواند برای آنها امنیت به همراه داشته باشد اما خیالی باطل است البته به تعبیر من آنها هر چه بخرند بهتر است چون اعتقاد داریم با ظهور امام زمان (عج) این زرادخانه به دست اهلش خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام و نیروهای مسلح از اقتدار بی نظیر بهره مند است و این اقتدار خلق شده همانند مثلثی است که در راس آن نقش بی بدیل رهبر انقلاب اسلامی قرار دارد. یک قاعده آن بصیرت مردم و قاعده دیگر حضور و اقتدار نیروهای مسلح انقلاب است و باید این اقتدار و عزت را با حفظ خط ولایتمداری و اقتدا به شهدا حفظ کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 24فروردین 1397، کدخبر:  ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
ارتش باید برای ایران بجنگند , اولویت های این ارگان مردم ایران است نه چیز دیگر
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین