پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بعثت پیامبر(ص) آغاز حرکت بشر به سوی تعالی و کمال بود که باید با بهره گیری از تعالیم قرآن و اسلام و سیره خاتم الانبیا(ص) در این مسیر گام برداریم.

شعار سال: حجت الاسلام صفر قربان پور با اشاره به فرارسیدن سالروز مبعث نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار داشت: واقعه بعثت پیامبر اکرم(ص) رخداد بزرگی بود که زمینه را برای تکامل و اعتلای معنوی بشر مهیا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: بعثت در واقع آغاز حرکتی بزرگ به سوی سعادت بشر بود و پیامبر اکرم(ص) پیام یکتاپرستی را با خود آورد تا انسان ها را به صراط مستقیم هدایت دعوت کند.

وی بیان کرد: حضرت خاتم الانبیا(ص) همواره هدف خود را ترویج اخلاق، روشنگری و رهایی مردم از جهالت قرار داد و اسلام نعمت بزرگ الهی است که به عنوان نقشه راه هدایت انسان ها در تمامی عرصه های مادی و معنوی، از سوی خداوند متعال و به واسطه نبی مکرم اسلام(ص) به دست بشر رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی با بهره گیری از تعالیم ارزشمند قرآن و آموزه های مکتبی اسلام، می تواند در مسیر کمال حرکت کند و به عزت و شکوه و تعالی دست یابد.

قربانپور ضمن اشاره به اینکه در اسلام انسان ها با یکدیگر برابرند و نژاد و قومیت و هیچ مولفه دیگری جز تقوا، عامل برتری فردی بر فرد دیگر نیست، ادامه داد: مسلمانان جهان باید با با الگوگیری از سیره پیامبر اکرم(ص) و با اتحاد و هم گرایی نقشه های دشمن را بی اثر کنند و اگر جهان اسلام حول محور خاتم الانبیاء(ص) تمرکز یابد قطعا این مهم محقق می گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: قرآن کریم بسیار بر حفظ وحدت میان مسلمانان تاکید کرده و چنانچه مسلمانان جهان با هم اتحاد و انسجام داشته باند هیچ ابرقدرتی توان غلبه بر آنها را نخواهد داشت،بنابراین یکی از تکالیف مهم ما جامه عمل پوشاندن به این مولفه مورد تاکید قرآن و اسلام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 25 فروردین 97، کد مطلب: 4270452: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
همگرایی و وحدت در اسلام شاید بتونه کمی در شرایط منطقه کمکمون بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین