پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: ﻓﺘﻮت، شجاﻋﺖ، جوانمردی، حمیت، غیرت و ایمان از ویژگی‌های ورزشکار پهلوان ایرانی است که فرهنگ غنی ملت ایران را در عرصه‌های جهانی به‌نمایش می‌گذارند.

شعارسال: تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: ﻓﺘﻮت، شجاﻋﺖ، جوانمردی، حمیت، غیرت و ایمان از ویژگی‌های ورزشکار پهلوان ایرانی است که فرهنگ غنی ملت ایران را در عرصه‌های جهانی به‌نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران اظهار داشت: دستیابی به قهرمانی‌های ورزشی‌ نیازمند تلاش، اعتماد به نفس، اراده قوی و زمان‌شناسی برای استفاده به‌موقع از ظرفیت‌ها است.

تولیت آستان قدس رضوی(ع) افزود: توصیه من به شما جوانان این است که همواره حرکت و پویایی خود را حفظ کنید و اجازه ندهید شکست‌های مقطعی شما را دچار ناامیدی و خمودگی کند.

وی تصریح کرد: اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در میادین ورزشی مظهر توانایی‌های یک ملت و موجب تقویت غرور و شادی ملی است.

رئیسی بیان کرد: ﻓﺘﻮت، شجاعت، جوانمردی، حمیت، غیرت و ایمان از ویژگی‌های ورزشکار پهلوان ایرانی است که فرهنگ غنی ملت ایران را در عرصه‌های جهانی به‌نمایش می‌گذارند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: شما با تمام ورزشکاران نوجوان دنیا متفاوت هستید، از این جهت که عشق به اهل بیت(ع) را در دل دارید. پیروزی‌های شما اشک شوق را بر چهره مادران شهید می‌نشاند و موجب شادی بسیاری از مسلمانان و مظلومان عالم در اقصی نقاط دنیا می‌شود.

وی گفت: از همین نوجوانی پیوندتان را با امام رضا(ع) تقویت کنید و از این امام رئوف برای موفقیت و سربلندی مدد بجویید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 فروردین 1397، کدخبر: 1700025، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
و واقعا قهرمانی واقعی هم حفظ همین نکاتی هستن که ایت الله رییسی ذکر کردن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین