پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از قطره‌ای شدن ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی این استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ هکتار اجرایی و مابقی نیز در دستور کار است.

شعارسال: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از قطره‌ای شدن ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی این استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ هکتار اجرایی و مابقی نیز در دستور کار است.

غلام‌محمد زارعی در بازدید از منطقه کاکان بویراحمد در جمع کشاورزان و باغداران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت دولت قطره‌ای شدن 2 هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی این استان در دستور کار قرار گرفت که تاکنون یک هزار و 300 هکتار اجرایی و مابقی نیز در دست مطالعه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های توسعه بخش کشاورزی و باغداری در کهگیلویه و بویراحمد بویژه در منطقه کاکان عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با ارائه اموزش‌های لازم کشاورزان و باغداران با جدیدترین موارد روز آشنا کرده تا شاهد بازدهی مناسب در این حوزه باشیم زیرا دیگر کشاورزی و باغداری سنتی جوابگو نیست.

زارعی با اشاره به خشکسالی کم نظیر در 60 سال اخیر ابراز کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر اموزش‌های لازم را در زمینه مدیریت مصرف و بهبود بهره وری از منابع آبی ارائه دهند زیرا هیچ گونه قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی توسعه اقتصادی دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد یکی از اولویت‌های مسئولان اجرایی دانست و افزود: نقش آب در رونق مناطق محسوس بوده و برنامه ریزی لازم برای استفاده اصولی از این ظرفیت انجام می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه در راستای کنترل و گذر از بحران کم و بی آبی نشست‌های در سطح شهرستان برگزار شده است، ادامه داد: به طور حتم موضوعات مطرح شده در سفرهای دوره‌ای به مناطق مختلف دو شهرستان وبیراحمد و دنا در محل فرمانداری دو شهرستان مورد بررسی و به عنوان یک مصوبه اجرایی می‌شوند.

وی افزایش مهاجرت به شهرستان بویراحمد بویژه مرکز استان و روستاهای اطراف آن را نگران کننده دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با ارائه خدمات به مناطق روستایی و ایجاد اشتغال به فکر کاهش مهاجرت‌ها و جلوگیری از روند حاشیه‌نشینی باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 فروردین 1397، کدخبر: 1699692، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین