پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
نماینده مردم ارومیه بعد از قرائت گزارش تخلفات نفتی دولت‌های نهم و دهم در مجلس گفت: اسم رئیس جمهور وقت که مقدمه فساد از وی شروع شد و همچنین بابک زنجانی در این گزارش برده نشده که این عدالت نیست.
شعارسال: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه طی تذکری در صحن علنی امروز(یکشنبه 26 فروردین ماه) بعد از قرائت گزارش تخلفات نفتی دولت‌های نهم و دهم خطاب به لاریجانی رئیس مجلس، گفت: نام رئیس جمهور وقت یعنی احمدی نژاد در این گزارش برده نشده است در صورتی که مقدمه فساد از وی شروع شد.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد نفت به افراد فاسدی مانند بابک زنجانی داد و حال عدالت نیست که نامی از این افراد در این گزارش برده نشده است.

قاضی‌پور خطاب به لاریجانی تأکید کرد: به این مسئله توجه کنید در این گزارش همه پرونده دارند ولی تنها نام یک نهاد انقلابی(نیروی انتظامی) برده شده و افرادی که با هاله نور در ارتباط بودند در این گزارش نامی از آنها برده نشده است.

لاریجانی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: دادستانی، محکمه و دیوان محاسبات در حال رسیدگی هستند که باید به تخلف و متخلفان رسیدگی کنند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رجانیوز، تاریخ انتشار: 26فروردین 1397، کدخبر:  286075،www.rajanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
احمدی نزاد هم به زود پای میز محاکمه خاهد رفت و انشاالله دولت هم در برابر فساد های اتفاق افتاده پاسخگو خواهد شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
واقعا شیوه برخورد با اقای احمدی نژاد خیلی خیلی عجب برانگیزه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
احتمالا آقای احمدی نژاد آتویی از یک سری مسئولان نظام داشته است که تاکنون کسی جرئت نکرده درباره ایشان حرف خاصی بزند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین