پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
مدیراداره جهاد کشاورزی شادگان با بیا این‌که نخل‌های شادگان تشنه هستند، گفت: نخیلات شادگان نیاز شدیدی به آب دارند و این مساله می‌طلبد تا کار رهاسازی آب به سرعت انجام شود.

شعارسال: مدیراداره جهاد کشاورزی شادگان با بیا این‌که نخل‌های شادگان تشنه هستند، گفت: نخیلات شادگان نیاز شدیدی به آب دارند و این مساله می‌طلبد تا کار رهاسازی آب به سرعت انجام شود.

جبار حمادی اظهار کرد: نخیلات شادگان نیاز شدیدی به آب دارند و این مساله می‌طلبد تا سازمان آب و برق رهاسازی آب را به سرعت انجام دهد.

وی افزود: نخل‌های شادگان تشنه هستند و باید کار رهاسازی آب برای آبرسانی به این نخیلات هرچه سریعتر انجام بگیرد تا نخل‌های باقی مانده در شادگان از بین نروند و زنده بمانند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان تصریح کرد: با توجه به شرایط خشکسالی، برای آنکه نخیلات شادگان حفظ شوند و مانند سایر نخل هایی که از بین رفته‌اند، نابود نشوند، باید آب را به این نخل‌های تشنه در شادگان رساند.

حمادی عنوان کرد: نخل های باقی مانده در شادگان بارور هستند و با توجه به این‌که کشاورزان امسال کشت‌های پاییزه خود را در شادگان از دست داده‌اند، امیدواریم با رها سازی آب نخل‌های شادگان از این شرایط نجات پیدا کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 97012709630، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
مردم هم در اینده نزدیکی مثل این نخل ها تشنه کام میشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین