پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۱۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس توافقات انجام شده با مقامات پاکستانی، مسافران این کشور می توانند از طریق شهرستان های چابهار، زاهدان، ایرانشهر و زابل با خطوط هوایی به سایر نقاط ایران سفر کنند.

شعارسال: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس توافقات انجام شده با مقامات پاکستانی، مسافران این کشور می توانند از طریق شهرستان های چابهار، زاهدان، ایرانشهر و زابل با خطوط هوایی به سایر نقاط ایران سفر کنند.

سید دانیال محبی اظهار داشت: با مقامات پاکستان توافق شد که پروازهای منطقه‌ای برقرار شود به این صورت که مسافران این کشور از مبدا به چابهار، زاهدان، ایرانشهر یا زابل عزیمت کرده و از این مسیرها با خطوط هوایی دیگر مقصد خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه پاکستان در حوزه هوایی فرودگاه های مناسبی در شهرهای لاهور، کراچی، کویته و اسلام آباد دارد افزود: ظرفیت های فراوانی برای عزیمت مسافران و گردشگران مذهبی و فرهنگی پاکستان به ایران از طریق سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی با اشاره به سفر خود به پاکستان گفت: بیشترین موضوعات این سفر مرتبط با ظرفیت های سیستان و بلوچستان در حوزه حمل و نقل و گردشگری بود.

وی همچنین راه اندازی کریدور ترانزیتی پاکستان، ایران و ترکیه را از دیگر توافقات میان ایران و پاکستان ذکر کرد.

محبی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 200 هزار زائر پاکستانی از طریق مرز سیستان و بلوچستان وارد این استان می شوند گفت: یکی از پیشنهادات طرف پاکستانی جابجایی تعدادی از مسافران و زائران از راه دریایی بود که مقرر شد در خصوص راه اندازی خط دریایی چابهار به کراچی، برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین نوسازی مسیر ریلی ایران و پاکستان به منظور احیای خط مسافری زاهدان - کویته و ارتقای کیفیت خط ریلی برای گسترش حمل و نقل کالا از مسیر ریلی از دیگر توافقات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با طرف پاکستانی بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 612660 ، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
منطقه سیستان هم به زودی توسعه اش آغاز میشود و دیگر این استان از محرومیت در میاید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
همین پرواز ها هم میتونه به اقتصاد استان کمک شایانی بکنه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
سیستان و بلوچستان ایران و منطقه بلوچستان در خارج از مرز ها روابط قوم و قبیله ای دارن که باید تقویت بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین