پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: آثار هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی به داوری شورای جهانی راه یافت.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: آثار هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی به داوری شورای جهانی راه یافت.

سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش و وضعیت صنایع دستی استان مرکزی اظهار داشت: درحال حاضر و براساس موارد موجود، از نظر دریافت نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی جایگاه مطلوبی داریم.

وی افزود: 3 هنرمند منتخب استان مرکزی به برنامه داوری شورای جهانی صنایع دستی یا WCC راه یافته است که افتخاری برای هنرمندان و مردم استان مرکزی به شمار می‌رود.

حسینی ادامه داد: این هنرمندان برگزیدگان چهارمین برنامه نشان ملی براساس امتیازات اخذ شده می باشند و هر کدام دارای آثار منحصر به‌فردی هستند که معرف صنایع دستی این استان است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی موفق به دریافت 10 مهر اصالت جهانی و 50 مهر اصالت ملی شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی بیان کرد: آثار این هنرمندان در رشته مشبک فلز بوده و محمد خورشیدی ، مهدی مظفری و داوود خلجی موفق به دریافت نشان ملی صنایع دستی شده‌اند.

وی عنوان کرد: این هنرمندان اکنون با راهیابی به داوری مهر اصالت جهانی، در حقیقت کیفیت، دوام، اصالت و هنر هنرمندان صنایع دستی استان را نشان می‌دهند و نوید بخش توسعه صادرات از بخش صنایع دستی در کشور است.

حسینی با اشاره به مشخصه‌های خاص انتخاب آثار گفت: استفاده از طرح های اصیل ایرانی، کیفیت در ساخت، استفاده از مواد اولیه مرغوب، نوآوری و قیمت مناسب آثار هنرمندان صنایع دستی استان سبب راه یابی این آثار به داوری شورای جهانی صنایع دستی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر در کشور از نظر دریافت نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی جایگاه مطلوبی داریم و سعی مجدانه اداره کل بر آن است تا بتوانیم در میان آثار دریافت کننده مهر اصالت شورای جهانی صنایع دستی نیز جایگاه خود را بالاتر بریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 1701634، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا چرا بیاید این همه سرمایه انسانی در استان ها به خاطر بی تدبیری حیف و میل بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین