پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
بهمن مرادنیا امشب در نشست هم‌اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه بنده مسئول بوده و وظیفه‌مند هستم که مسائل این حوزه را دنبال کنم، اظهار داشت: 6 ماه است که در استان مستقر هستم اما برخی افراد گله‌مندی‌های 40 ساله از بنده داشته‌اند.

شعارسال: استاندار کردستان از سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیارد تومانی در حوزه فرهنگ و هنر استان خبر داد.

بهمن مرادنیا امشب در نشست هم‌اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه بنده مسئول بوده و وظیفه‌مند هستم که مسائل این حوزه را دنبال کنم، اظهار داشت: 6 ماه است که در استان مستقر هستم اما برخی افراد گله‌مندی‌های 40 ساله از بنده داشته‌اند.

وی گفت: بنده نسبت به جلسات متعدد و بدون خروجی انتقاد دارم و باید در هر جلسه‌ای راهکار و خروج از مشکلات مطرح شود چراکه بیان مشکلات آسان است.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید از هنر و سرمایه‌ای که در استان وجود دارد بهره جست و آن را توسعه و ترویج دهیم و به عنوان اقتصاد از آن بهره‌برداری کنیم.

* بدون تعارف در تمام بخش‌های استان کردستان مشکل داریم

وی با بیان اینکه بدون تعارف در تمام بخش‌های استان مشکل داریم، گفت: بنده مسئول بوده تا توسعه متوازن در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها ایجاد کنم.

مرادنیا افزود: ما مقداری مقصر هستیم چراکه از سرمایه‌ها به درستی استفاده نمی‌کنیم و بی‌توجهی وجود دارد و تا زمانیکه زیرساخت‌ها درست نشوند، حوزه گردشگری دچار مشکل است.

وی با تاکید بر استفاده از فکر و اندیشه چهره‌های شاخص و روشن فکر استان اظهار کرد: بنده به بانک‌ها تذکر داده‌ام در راستای کمک به مسائل فرهنگی اولویت‌بندی انجام دهند چراکه بدون اولویت‌بندی مشکلات برطرف نمی‌شود در نتیجه باید با تمام توان پیگیر مشکلات و به دنبال ارائه راهکار باشیم.

استاندار کردستان گفت: برای ساخت سریال سنجر خان از منابع استانی هیچ پولی نداریم و اعتبارات برای ساخت سه سریال ملی بوده و باید درهای فرهنگی استان در کشور باز شود تا مردم فرهنگ و شخصیت‌های برجسته کردستان را بشناسند و ذهنیت‌ها پاک شود.

وی با بیان اینکه 43 میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و هنر استان سرمایه‌گذاری کرده‌ام حتی بدون اینکه یک ریال از اعتبارات کردستان گرفته شود، گفت: امسال همایش مشاعیر کرد در کردستان و در تمام مناطق کردنشین برگزار می‌شود و بنده با عشق و علاقه در اختیار اهالی فرهنگ و هنر هستم.

* با تمام وجود از حق استان کردستان دفاع می‌کنیم

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در حوزه کمبود امکانات در سطح استانی و ملی، مشکل داریم اما تلاشمان این است که حق استان را بگیریم و قول می‌دهیم در هیچ بخشی کوتاهی نکنیم و به عنوان زاده کردستان با تمام وجود از حق استان دفاع می‌کنیم.

وی گفت: هیچ مسئولی در کردستان از هیچ تلاشی دریغ نکرده تنها از برخی مسائل، کمبودها و شاخص‌ها بی‌اطلاع هستند و مقصر آن هم امثال بنده است.

مرادنیا با تاکید بر ایجاد و راه‌اندازی اتاق فکر افزود: دستگاه‌های مرتبط با مسائل فرهنگی مکلف بوده بدون دریافت کوچک‌ترین پولی امکانات را در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار دهند و باید خدمت‌رسانی انجام شود نه درآمد‌زایی.

* وضعیت شهرداری‌های کردستان مناسب نیست

استاندار کردستان با تاکید بر توجه به فضای شهری سنندج گفت: در سال گذشته 28 میلیارد تومان اعتبارات متمرکز ارزش افزوده به شهرداری سنندج پرداخت شده و همچنین اعتبارات خوبی نیز به شهرستان‌ها داده شده اما متأسفانه وضعیت کنونی شهرداری‌ها، وضعیت مناسبی نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 1701065، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
هرچی از این سرمایه گذاری ها بشه کمه..چقدر نیاز داریم واقعا
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین