پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
روزنامه صهيونيستي «جروزالم‌ پست» با ابراز نگراني از بيانيه وزارت دفاع روسيه درباره احتمال تحويل سامانه دفاع موشکي اس-300 به سوريه نوشت؛ سامانه هوايي اسرائيل در يکي از خطرناک‌ترين موقعيت‌ها قرار گرفته است.
شعارسال:روزنامه صهيونيستي «جروزالم‌ پست» با ابراز نگراني از بيانيه وزارت دفاع روسيه درباره احتمال تحويل سامانه دفاع موشکي اس-300 به سوريه نوشت؛ سامانه هوايي اسرائيل در يکي از خطرناک‌ترين موقعيت‌ها قرار گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه پارس تودي، جروزالم‌ پست مي نويسد؛ دستيابي دمشق به موشک‌هاي موثرتر به معني کشته شدن خلبان‌هاي اسرائيلي است.

تحليلگران وبگاه آي‌24 و ساير رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي هم در تحليل‌هايي مشابه خواهان آن شده‌اند که رژيم صهيونيستي «اقدامات احتياطي و پيشگيرانه‌اي‌» براي جلوگيري از فروش اين سامانه‌ها به سوريه مدنظر قرار دهد.

«رگئي رودوسکي» رئيس بخش عملياتي ستاد کل نيروهاي مسلح روسيه، شنبه گذشته پس از حملات هوايي انگليس، آمريکا و فرانسه به سوريه از بررسي عرضه سامانه‌هاي دفاع موشکي اس 300 به سوريه خبر داد.

بامداد شنبه آمريکا، فرانسه و انگليس بيش از صد فروند موشک به مواضع سوريه در مرکز و حوالي شهر دمشق شليک کردند که پدافند هوايي سوريه توانست 71 فروند موشک را رهگيري و منهدم کند.

روسيه اعلام کرده که ارتش سوريه با برخورداري از تجهيزات قديمي پدافند هوايي مربوط به دوره شوروي سابق توانست بيش از هفتاد فروند از 110 موشک مهاجم با دقت بسيار بالا را رهگيري و ساقط کند.

درياسالار ولاديمير والويف، فرمانده سابق ناوگان نيروي دريايي روسيه در درياي بالتيک معتقد است، اگر اين حمله موشکي در مناطق تحت نظارت نيروهاي روسيه انجام مي شد که سامانه هاي دفاع هوايي پيشرفته تري مستقر هستند، احتمال رهگيري موشک ها نزديک به صد درصد مي شد.

آمريکا به همراه انگليس و فرانسه، در روزهاي گذشته مدعي استفاده از تسليحات شيميايي در شهر دوما در غوطه‌شرقي سوريه شدند و به همين بهانه، به سوريه حمله کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 27 فروردین 97، کد خبر: 120180416100131418  ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
این سامانه باید زود تر از این ها تقدیم ارتش سوریه میشد ؛ s400 هم میتواند در عرصه های مختلف دفاعی در این کشور نقش سازنده ای ایفا کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین