پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه نیمی از مسکن روستایی استان بادوام است از صدور ۲۷۳ هزار سند مالکیت روستایی در استان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه نیمی از مسکن روستایی استان بادوام است از صدور ۲۷۳ هزار سند مالکیت روستایی در استان خبر داد.

محمد خانی نوذری با بیان اینکه اداره ثبت در صدور سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر با بنیاد مسکن همکاری دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۷۳ هزار سند مالکیت روستایی صادر شده است که در سال ۹۷ نیزحدود ۱۴ هزارسند صادر می شود.

وی با بیان اینکه در ساخت مسکن روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در استان مازندران ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی با دوام احداث شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه ۵۰ درصد مسکن روستایی مازندران با دوام است، گفت: سهم استان مازندران در بازسازی مسکن روستایی در سال گذشته ۱۲ هزار واحد بوده است که ۱۰ هزار واحد به بانک های عامل معرفی شدند.

خانی نوذری افزود: سهمیه استان مازندران در سال جاری مقاوم سازی ۱۵ هزار واحد با تسهیلات ۲۵ میلیون تومان و کارمزد ۵ درصد است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن مازندران بازسازی دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی پل ذهاب را برعهده گرفته است، ادامه داد: برای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود که امیدواریم تا ۱۸ ماه آینده به پایان برسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به ساخت مسکن برای خانواده های دو معلول اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن به ۱۲۸ مورد دو معلول و ۱۰۷ تک معلول کمک های بلا عوض کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397، کدخبر: 4273154، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
فقط نیمی؟ اون هم به امار خودشون! این یعنی فاجعه!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین