پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوسانات قیمت ارز ناشی از مسائل سیاسی است گفت: درآمدهای استان یزد باید منطقی‌تر دیده شود.

شعار سال: محمدرضا تابش شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و بودجه یزد برگزار شد اظهار داشت: کشور با مشکلات زیادی روبه‌رو است که برخی از این مشکلات با ریشه‌های قدیمی و برخی متاثر از تحولات جهانی، فناورانه و اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله این است که در این شرایط تفاهم بر سر اولویت‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند که اگر کشور مشکلات بزرگ دارد فرصت‌های بزرگ هم دارد.

تابش خاطرنشان کرد: مهمترین تهدید این است که چشم‌اندازهای مهم آینده مرتب مورد تهدید قرار می‌گیرند و در بین مردم ایجاد یاس می‌شود و برای خنثی کردن این امر باید اعتماد مردم به حاکمیت را بالا ببریم و مشارکت آنها در تمام زمینه‌ها را با بالاترین سطح ممکن داشته باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفع این مشکلات با گفت‌و‌گو و تعامل برطرف می‌شود ادامه داد: علی‌رغم اینکه سال گذشته کشور با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو بود لازم است که از مجموعه اقدامات دولت در این شرایط حاد و خطیر تقدیر و تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق در آمدهای مالیاتی و گمرکی فراتر از مصوبه دولت و نزدیک به برآورد مجلس بود خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی 9 ماهه با نفت 4 و چهار دهم درصد و بدون نفت 4 و هفت دهم درصد بود که نزدیک به پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: کنترل و کاهش تورم سالانه به هشت و دو دهم درصد، پیش‌بینی صحیح قیمت نفت به ازای هر بشکه 50 دلار، پرداخت 34 هزار میلیارد تومان از اوراق مشارکت سال گذشته و امسال از دیگر نکات مثبتی است که در عملکرد دولت وجود داشته است و باید بیان شود.

وی با بیان اینکه مشکلات و گرفتاری‌های زیادی وجود دارد که از جمله این موارد مشکلات قیمت ارز است که ریشه آن هم اقتصادی نیست گفت: بخشی از این موضوع جنگ روانی است که راه انداخته‌اند و عامل آن هم سیاسی است و نباید خودمان به آن دامن بزنیم.

تابش تصریح کرد: درآمدهای استان یزد باید کمی واقع بینانه‌تر دیده شود چرا که مردم تحت فشار هستند و بنگاه‌های اقتصادی شاید نتوانند به مانند قبل کارشان را ادامه دهند.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد یزد که در کار و فعالیت اقتصادی شهره عام و خاص است با مشکلاتی روبه‌رو است که باید در بحث درآمدها به این مشکلات توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تقاضا داریم که اعتبارات آب استان یزد تامین شود و فاینانس خط دوم انتقال هم محقق شود که بتوانیم این پروژه را انجام دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کدمطلب: 1699285 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
یزد با پتانسیل بالای توریسم خارجی باید به فکرتبلیغات بین الملللی باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین