پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
انتخابات نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی جهت عضویت در شورای عالی عتف پنجم اردیبهشت ماه برای انتخاب سه دانشمند و صاحب‌نظر برگزار می شود.

شعار سال: به منظور انتخاب سه نفر از دانشمندان و صاحب‌نظران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی جهت عضویت در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، موضوع ماده سه قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انتخابات نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی جهت عضویت در شورای عالی عتف پنجم اردیبهشت ۹۷ در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

طبق ماده نه- شیوه‌نامه نحوه انتخاب نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی در شورای عالی عتف سه نفر نماینده منتخب انجمن‌های علمی در شورای عالی، دو نفر از کاندیداهای انجمن‌های علمی برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یک نفر از کاندیداهای انجمن‌های علمی برتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند که در انتخابات حایز اکثریت نسبی آرا می‌شوند.

دبیر کل شورای عالی این سه نفر را به طور رسمی به رئیس شورای عالی عتف با ذکر سوابق علمی، پژوهشی و تجربی آن‌ها، معرفی خواهد کرد و این افراد پس از انتخاب شدن توسط انجمن‌های علمی برتر، به عنوان منتخبین انجمن‌های علمی به عضویت شورای عالی عتف در می‌آیند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 26 فرودین 97 ، کد مطلب: 4271174، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
ایشالا که تاثیرات مثبت علم و توان اونها رو در تصمیم گیری ها شاهد باشیم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
درستش هم همین است که از عده ای متخصص و عالم در مقامات استفاده شود...
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین