پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: استان از کمبود بیش از 3 هزار معلم رنج می برد.

شعارسال: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: استان از کمبود بیش از 3 هزار معلم رنج می برد.

ابراهیم محمدی افزود: در استان با مشکل کمبود 3073 معلم مواجهیم که افزایش سهمیه استان در استخدامی‌های آموزش و پرورش در برنامه های این نهاد برای رفع مشکل مذکور است.

وی ادامه داد: این استان به علت توسعه نیافتگی و مشکلات سالهای قبل از نظر نیروی انسانی دچار مشکل است اما با تلاشهای انجام شده از یک مهرماه کلاسی بدون معلم وجود نداشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ساماندهی و بهسازی نیروهای انسانی جزو برنامه های ماست و از چهار سال قبل این ساماندهی اغاز شده است.

محمدی تصریح کرد: در سال تحصیلی 96_97 یک هزار و585 معلم جذب آموزش و پرورش استان شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: از سهم استخدام کشوری در سالجاری که 17 هزار نفر است سهم آذربایجان غربی 668 نفر بوده که نسبت به نرخ کمبود سایر استانها سهمیه این استان افزایش دارد و شامل 120 نفر نیروی بیشتر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 97012911057، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین