پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
استاندار مرکزی گفت: استانداری مرکزی با تمام توان و ظرفیت پیگیری و اقدامات لازم را برای حفظ، توسعه و ارتقای کیفیت محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی استان دنبال می کند.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: استانداری مرکزی با تمام توان و ظرفیت پیگیری و اقدامات لازم را برای حفظ، توسعه و ارتقای کیفیت محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی استان دنبال می کند.

سید علی آقازاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور از یک واحد تولید محصولات پزشکی در شهرستان آشتیان، اظهار کرد: در سال جاری برای طرح توسعه واحد های تولیدی تسهیلات مطلوبی پرداخت می شود و حمایت از طرح توسعه واحدهای صنعتی در استان مرکزی نیز مدنظر قرار دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی در سال جاری و توجه به تولید باکیفیت در استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی که دارای کارخانجات و صنایع بزرگ است، از اهمیت بسیار برخوردار بوده و این مهم با جدیت پیگیری خواهد شد.

آقازاده ادامه داد: استان مرکزی در واگذاری صنایع به بخش خصوصی تجربیات مطلوبی ندارد و زمانی که فروش کارخانجات دولتی مطرح می شود نوعی ابهام و شک و تردید به وجود می آید، این درحالی است که به عنوان یک استان صنعتی مطرح هستیم.

وی تصریح کرد: تولیدات بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان در سطح منطقه و جهان مطرح است و صادر می شود، امید است با حمایت های دولت، صنایع و واحدهای تولیدی این استان بتوانند طرح های توسعه خود را پیگیری کنند و به تولید گسترده تر و باکیفیت تر دست یابند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 4274721، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
من که میگم باید به زن ها بیشتر میدون داد تا به توسعه بیشتری دست پیدا کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین