پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به اخبار منتشر شده در مورد تنبیه بدنی دانش آموز بندرعباسی تیم های بازرسی در حال بررسی موضوع هستند.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به اخبار منتشر شده در مورد تنبیه بدنی دانش آموز بندرعباسی تیم های بازرسی در حال بررسی موضوع هستند.

دانش هاشمی پور در مورد انتشار اخباری در کانال های تلگرامی در مورد تنبیه بدنی یک دانش آموز بندرعباسی به دلیل خندیدن سر کلاس توسط معلمش بیان داشت: پس وصول اخباری مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش آموز در بندرعباس دستور رسیدگی صبح امروز صادر شد و از بازرسی آموزش و پرورش استان خواسته ایم تا موضوع را سریع پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: روز گذشته خبری مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش اموز در مدرسه پسرانه متوسط اول شهید احمدی روشن در کانال های تلگرامی و فضای مجازی همراه با عکس دست به دست می شد و برای رسیدگی این موضوع بازرسان آموزش و پرورش به مدرسه مراجعه کرده اند و در حال بررسی موضوع هستند.

دانش هاشمی با بیان اینکه هر گونه تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است و با معلمان و کادر پرسنلی آموزش و پرورش که در مدارس مشغول به فعالیت هستند در صورت گزارش مستند از سوی اولیا مبنی بر برخورد فیزیکی کادر پرسنلی مدارس با دانش آموزان برخورد جدی خواهد شد.

برخی کانال ها در شبکه های مجازی هرمزگان طی شب گذشته و امروز عنوان کردند یک دانش آموز بندرعباسی به نام «علیرضا عباسی» از مدرسه راهنمایی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس روز گذشته مورد ضرب و شتم معلم خود قرار گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 4274660، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
امیدواریم که واقعا معلم به سزای خودش برسه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین