پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
استاندار اصفهان گفت: نیروهای مسلح ما تنها نیروهایی هستند که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و استکبار ایستاده است و به هیچ کشوری تجاوز نمی‌کند امروز ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم از اسلام و مظلومان دفاع می‌کنند.

شعارسال: استاندار اصفهان گفت: نیروهای مسلح ما تنها نیروهایی هستند که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و استکبار ایستاده است و به هیچ کشوری تجاوز نمی‌کند امروز ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم از اسلام و مظلومان دفاع می‌کنند.

محسن مهرعلیزاده صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به افتخار آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: افتخارات بی‌شمار ارتش بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر هیچ‌کس پوشیده نیست، ارتش در ایام مبارزه مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی به مردم پیوست و بدون اینکه خدشه‌ای به ساحت مبارزات مردمی وارد شود در کنار مردم قرار گرفت و اعتبار و عزت خود را بازیافت.

وی افزود: در 29 فرودرین سال 58 به فرمان امام راحل، ارتش رسماً از ارتش شاهنشاهی به ارتش اسلام تبدیل شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: ارتش‌های جهان به جای اینکه از مرزهای کشورهای خودشان دفاع کنند امروز به عنوان نیروهای متجاوز عمل می‌کنند در چندین سال گذشته ارتش آمریکا به کشورهای منطقه تجاوز کردند.

وی گفت: نیروهای مسلح ما تنها نیروهایی هستند که در مقابل زیاده خواهی‌ها و استکبار ایستاده است و به هیچ کشوری تجاوز نمی‌کند، امروز ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم از اسلام و مظلومان دفاع می‌کنند.

مهرعلیزده حمایت ایران از مردم مظلوم یمن را براساس دستورات اسلامی دانست و عنوان کرد: دشمن از آن طرف دنیا در یمن، سوریه، فلسطین و لبنان مردم را به خاک و خون می‌کشاند و به ما ایراد می‌گیرد که چرا ایران به مردم این کشورهای مظلوم کمک می‌کند؟ ما سئوال می‌کنیم که چرا شما در منطقه مسلمان‌ها حاضر شده‌اید؟ شما براساس اهداف استکباری خود به این منطقه تجاوز کرده‌اید.

وی با بیان اینکه دشمنان نشان داده‌اند که به تعهدات بین‌المللی پایبند نیستند، گفت: آنان ادعا می‌کنند که به تعهدات بین‌المللی وفادار هستند، تعهد بین‌المللی برجام 2 سال پیش امضا شد که به نفع دنیا و به ضرر آن‌هایی بود که همیشه در جهت رونق خشونت در منطقه بر طبل جنگ کوبیدند، امروز رئیس جمهوری آمده است که با آداب اولیه روابط بین‌المللی آشنایی ندارد و تصمیم گرفته با روش‌های زورگویانه و با بهانه‌های واهی مردم منطقه را به خاک و خون بکشد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همان‌هایی که به صدام سلاح شیمیایی دادند امروز مدعی هستند و همان‌ها آمده‌اند و زیر برجام می‌زنند، ملت ایران ایستاده‌اند و از اینکه برجام را امضا کرده خشنود هستند تا در دنیا خشونت از بین برود ملت ایران از اینکه شما پایبند باشید تا خشونت در دنیا کاهش یابد خشنود است و اگر از برجام کنار بروید ما همچنان ایستادگی می‌کنیم و نیازی به قهر و آشتی شما نداشته و توکل ما بر خدا است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 1703280، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
همه این نهاد ها وظیفه اصلی شان خدمت رسانی به مردم است نه اینکه درگیر بازی های سیاسی شوند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
هیچ تفاوتی بین ارتش و سپاه و بسیج نیست و تفرقه افکنی بین این سه کار منافقینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین