پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۷۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش توسط ماموران انتظامی شهرستان سمیرم و پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

شعار سال: سرهنگ جهانگیر کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سمیرم و پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری در محور "آباده- سمیرم" به یک دستگاه سواری ال90 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 271 کیلوگرم حشیش که در صندوق عقب جاساز شد بود کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در این رابطه 2 سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12 فروردین 97، کدمطلب: 1690961 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین