پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۶۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر در نقاط مختلف استان بوشهر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده‌اند.

شعار سال: حسین درویشی از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفندماه در مبادی ورودی شهرهای استان در قالب پست‌های ثابت و سیار امداد و نجات نوروزی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 25 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در نوار ساحلی و ورودی شهرهای این استان راه اندازی شد گفت: در اجرای این پست‌‌ها امدادگران خدمات خود را با توزیع بروشور و بیان نکات ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از مشارکت 600 نفر در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان خبرداد و بیان کرد: 600 عضو جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای کمک به سفری ایمن در خدمت مردم استان و گردشگران در پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حضوری فعال دارند.

درویشی، از ارائه خدمات به بیش از 95 هزار نفر در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بیش از 95 هزار نفر در نقاط مختلف استان بوشهر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده‌اند.

وی، با اشاره به ایجاد ایستگاه سلامت در طرح یاد شده گفت: در این ایستگاه‌هاخدمات گوناگونی مانند گرفتن فشار خون، مشاوره پیشگیری از ایدز و اعتیاد به بیش از 15 هزار نفر ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه حدود 10 هزار کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند گفت: در اجرای این طرح بیش از 5 هزار 500 نفر از خیمه‌های نماز استفاده کردند و 15 هزار و 780 نفر به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند.

درویشی افزود: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از 120 هزار نقشه، بروشور، سایر محصولات شامل تراکت مسابفه پیامکی بهرفت، طرح پیمان، دعای سفر، تقویم ماه مهربان غنچه‌های هلال، سی دی ماه پیشونی و دیو هفت چهره، پوسترهای فضای دوستدار کودک و بروشور طرح ایمنی توزیع شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کدمطلب: 1691300 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا خدا خیر بده به تموم کسایی که در این مدت خدمت کردن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
95 هزااااااااااااار نفر؟؟؟
مردم رفتن مسافرت یا بیمارستان؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین