پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
وزارت توسعه اقتصادی روسیه با انتشار آمار صادرات محصولات کشاورزی طی دو ماه آغازین سال ۲۰۱۸، از افزایش ۳۲ درصدی صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. در این مدت صادرات گندم روسیه بیش از یک میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

شعار سال: بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی دولت روسیه میزان صادرات محصولات کشاورزی این کشور در دوماه ابتدایی سال ۲۰۱۸ به بیش از ۷۵۹ میلیون دلار رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۲ درصد رشد را نشان می دهد.

بر اساس اعلام وزارت توسعه اقتصادی روسیه عمده محصولات صادراتی روسیه در دو ماه اخیر، غلات، ماهی، غذاهای دریایی و روغن بوده است.

رشد ۸۰ و ۴۰ درصدی صادرات گندم و روغن سویا روسیه طی دوماه اخیر

طبق اعلام دولت روسیه صادرات گندم طی دو ماه اخیر به میزان ۵.۸ میلیون تن و ارزش یک میلیارد دلاری رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۰ درصد رشد دارد.

از واردکنندگان اصلی گندم روسیه می توان به مصر اشاره کرد که با افزایش ۶۷ درصدی واردات گندم از روسیه در حدود ۱.۷ میلیون تن گندم در دوماه اخیر از روسیه وارد کرده است.

همچنین دیگر کشورهای خریدار گندم روسیه نیز ترکیه، ویتنام و لتونی بوده اند که در دوماه اخیر هر کدام به ترتیب ۹۳۸، ۲۳۷، ۱۷۴ هزار تن گندم از روسیه خریداری کردند که چهار برابر سال گذشته است.

صادرات روغن سویا نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد و به ۹۷ هزار تن رسید. همچنین صادرات روغن کلزا نیز حدود ۲۱۷ هزار تن اعلام شد که افزایش ۲.۶ برابری نسبت به سال قبل داشته اشت.

حمایت از صادرات محصولات کشاورزی اولویت مهم دولت روسیه

صادرات محصولات کشاورزی در روسیه بر اساس برنامه حمایتی دولت از سال ۲۰۱۷ به منظور رشد مناسب این محصولات آغاز شده است و انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ نیز این افزایش تداوم داشته باشد.

در سال گذشته میزان صادرات محصولات کشاورزی در روسیه به ۲۰.۷ میلیارد دلار رسید که حدود ۱۱.۵ درصد بیشتر از سطح پیش بینی ها (۱۷.۹ میلیارد دلار) بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مقاومتی نیوز، تاریخ 28 فروردین 97، شماره: 51572: www.moqavemati.net


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا این ارتباطات دولت روحانی تونست در مزنهیهای صادراتی مارو به جلو ببره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین