پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۸۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
نیروی انتظامی نسبت به انتشار فیلمی از سیلی زدن مامور پلیس راهور به صورت یکی از اتباع افغانستانی واکنش نشان داد و از معلق شدن مامور متخلف از خدمت خبر داد.

شعارسال: نیروی انتظامی نسبت به انتشار فیلمی از سیلی زدن مامور پلیس راهور به صورت یکی از اتباع افغانستانی واکنش نشان داد و از معلق شدن مامور متخلف از خدمت خبر داد.

به دنبال انتشار فیلمی از سیلی زدن یک مامور پلیس راهور در سیستان و بلوچستان در شبکه‌های اجتماعی، نیروی انتظامی با اشاره به تعلیق این مامور از خدمت، توضیحاتی را در خصوص این اتفاق ارائه داد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، این مامور موقتاً از کار تعلیق و به منظور رسیدگی بیشتر، در اختیار بازرسی قرار گرفته است.

در اعلام این مرکز آمده آنچه مسلم است اقدام این مامور غیرقانونی بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در خصوص این ماجرا آورده است: راننده کامیونی که در این فیلم حضور دارد، از اتباع کشور افغانستان است و پس از درخواست پلیس برای ارائه مدارک هویتی، به همراه برگه‌ای مبلغ سی هزارتومان (سه عدد اسکناس ده هزارتومنی) به مامور می‌دهد که مامور قصد بردن وی به پاسگاه و تشکیل پرونده درباره این اقدام او را دارد و با اشاره به لباس و درجه اش به وی معترض می‌شود که «به پلیس رشوه میدهی» ( شعار سال: چه داستان قشنگی؟ چطور باید این روایت را راست آزمایی کرد؟ فیلم را یک بار دیگر ببینید).

تعداد بازدید : 5

در ادامه آمده: متاسفانه در سایه مشاجره زبانی بین دوطرف، این مامور پلیس اقدام به زدن سیلی به وی می‌کندانتشار فیلم برخورد نامناسب این مامور پلیس با این تبعه افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های تند بسیاری را به همراه داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار 30 فروردین 97، کدخبر356488،www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
هیچ توضیحی در این زمینه پذیرفته نیست...ما ها خیلی وقته که خوابیم
ا.ف75
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
بتازگی فیلم های خیلی زیادی در شبکه های مجازی در این باره اننتشار یافته که به همین دلیله می خوان شبکه های مجازی مثل تلگرام رو ببندن
ن.ف83
ناشناس
Norway
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
این مامور گستاخ رو باید به سزای این کارش رساند ؛ مردم ایران هم تا حدی صبر دارند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین