پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
معاون دادستان خراسان رضوی گفت: متخلفان تور ۸۰ هزار تومانی مشهد ـ کیش تحت تعقیب هستند.

شعار سال: قاضی محمد بخشی اظهار داشت: در پی سرگردانی مسافران مشهدی به جزیره کیش، در صورت احراز تخلف شرکت‌های مسافرتی، برخورد قضایی مناسب با متخلفان صورت می‌گیرد.

بخشی محبی ادامه داد: متاسفانه تبلیغات گسترده با عنوان‌های اغواکننده 4 شب به جزیزه کیش با قیمت 50 تا 80 هزار تومان در سطح شهر انجام شد تا با تصمیم از پیش گرفته شده سر شهروندان را کلاه بگذارند.

معاون دادستان خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا، تحقیقات لازم از سوی مدیرکل فرودگاه‌های استان صورت پذیرفت و چنانچه مردم از این اقدامات متضرر شده باشند، بازپرس ویژه فرودگاه هم به تعزیزات حکومتی مراجعه کرده تا نسبت به بررسی موضوع و راهکارها اقدامات مناسب انجام شود.

وی افزود: طبق تحقیقات به عمل آمده متوجه شدیم، در زمان برگشت رقم 700 تا 800 هزار تومان از مسافران گرفته شده، در همین راستا متخلفان تحت تعقیب هستند.

مسئول پیگیری حقوق عامه استان خراسان رضوی تصریح کرد: این اقدامات شرکت‌ها که با عنوان پرواز چارت انجام می‌شود، بیشتر از سقف قیمت سازمان هواپیمایی عنوان شده و تسهیل مال نامشروع و کلاهبرداری عنوان می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30 فروردین 97، کدمطلب: 1704227 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
واقعا اینجوری سر مردم رو کلاه گذاشتن باید سخت ترین مجازات هارو داشته باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین