پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
یک نماینده اصولگرای مجلس توجه ویژه به موضوع اشتغال و جلوگیری از تورم و حل معضل بیکاری را به عنوان مهمترین اولویت‌های مجلس دهم عنوان کرد.

شعار سال: محمد حسن آصفری با اعتقاد به اینکه وجود بیش از 5 میلیون جوان جویای کار تهدیدی جدی به شمار می‌آید گفت: باید قوای مقننه و مجریه تلاش گسترده‌ای برای رسیدن به راهکاری در جهت حل معضل بیکاری انجام دهند و در کنار آن برنامه ریزی درستی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی داشته باشند.

وی با انتقاد از واردات بی رویه اجناس خارجی به کشور و به دنبال آن خروج ارز و اشتغال زایی برای کشورهای دیگر همچون ترکیه و چین گفت: مجلس دهم باید اولویت کاری‌اش را برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید قرار دهد و با تقویت بعد نظارتی ‌اش اجازه این حجم از واردات بی رویه را ندهد.

نماینده مردم اراک با تاکید بر اینکه تقویت بعد نظارتی مجلس دهم می‌تواند باعث جلوگیری از مفاسد اقتصادی،‌ سوء استفاده، رانت‌خواری و امضاهای طلایی شود گفت:‌ مجلس دهم باید در کنار قانون‌گذاری از مسأله نظارت بر دستگاه ها ، سازمان ها و وزارت‌خانه ها و نهادها غافل نشود و هر چه می‌تواند ابعاد نظارتش را تقویت کند که این یکی از مهمترین اولویت‌های مجلس آینده به شمار می‌آید.

آصفری حل مشکل بیمه کشاورزان علیرغم واریز به موقع حق بیمه توسط آن‌ها و نگاه به مسأله کارگران را به عنوان اولویت های دیگر مجلس دهم برشمرد و اظهار کرد: از آنجا که در کشور ما متولی کار مشخص نیست به مسأله کارگران و حقوق آن‌ها توجه لازم صورت نمی گیرد که مجلس دهم باید برنامه جدی در این راستا داشته باشد.

وی در پایان توجه ویژه به برنامه ششم در راستای توانمندی کشور و جلوگیری از خام فروشی را از اولویت های مجلس دهم دانست و افزود: باید از مواد خام در داخل کشور و در جهت کمک به بخش تولید استفاده شود موضوعی که می‌تواند در جهت افزایش نقدینگی و درآمد کشور و توسعه صادرات موثر باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 21 اسفند 1394، کد مطلب: 94122113554: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین