پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به مناسب بودن سد تنظیمی آریوبرزن برای توسعه گردشگری خواستار ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش شد.

شعار سالمدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به مناسب بودن سد تنظیمی آریوبرزن برای توسعه گردشگری خواستار ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش شد.

 محمدرضا شمسایی صبح امروز (30فروردین‌ماه) در آیین بهره‌برداری از نیروگاه مارون و آبگیری آزمایشی سد تنظیمی آریوبرزن با بیان اینکه برخی می‌گویند جمهوری اسلامی هیچ کاری برای مردم کشور انجام نداده است، اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت که امروز همین سد مارون را با هزار میلیارد تومان اعتبار هم نمی‌توان ساخت. نیروگاه 150 مگاواتی مارون مشتمل بر دو واحد 75 مگاواتی است که یک واحد آن در سال 83 و در زمان آقای بیطرف - وزیر وقت نیرو- افتتاح شد.

وی ادامه داد: واحد دوم این نیروگاه امروز با حضور آقای اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید که در مجموع احداث آن به همراه سد تنظیمی آریوبرزن با احتساب قیمت‌های روز بیش از 220 میلیارد تومان برای کشور هزینه داشت.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به سدانحرافی شهدا واقع در 6 کیلومتر پایین دست رودخانه مارون که پس از انقلاب احداث شده است، افزود: همراه با این سدها، 14 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی احداث شد. تمامی این پروژه‌ها طی 25 سال انجام شدند که مجموع اعتبارات آن‌ها با احتساب قیمت‌های روز بیش از یک هزار و 700 میلیارد تومان است.

شمسایی با بیان اینکه باید شاکر اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی به مردم کشور باشیم، تصریح کرد: با توجه به سطح حدود 55 هکتاری مخزن سد تنظیمی آریوبرزن، برای گردشگری منطقه‌ای بسیار مناسب است. امیدواریم بخش خصوصی با ورود و سرمایه‌گذاری خود این منطقه را بیشتر رونق دهد و اشتغالزایی کند.

وی ادامه داد: علی‌رغم وجود نیروهای بسیار خوب در بهبهان، متاسفانه بیکاری در این منطقه بسیار زیاد است. انشالله امکاناتی که در این منطقه ایجاد شده است برای تمام مردم منشا خیر و برکت باشد و به حل مشکلات شهرستان در برخی زمینه‌ها کمک و اشتغالزایی کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 30 فروردین 97، کدمطلب:97013011555، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
امیدوارم این سد مثل سد روی کوه نمک نباشه که اب رودخانه رو کلا نابود کنه
س.د۷۶
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
امیدوارم این سد مثل سد روی کوه نمک نباشه که اب رودخانه رو کلا نابود کنه
س.د۷۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
اینقدر دولت چاق شده که طرح هخای اجرایی روز مره هم بخش خصوصی باید فعالیت شکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین