پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
استاندار کرمان از افتتاح مرحله نخست بزرگترین طرح فروکروم کشور با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان خبر داد.

شعار سال: استاندار کرمان از افتتاح مرحله نخست بزرگترین طرح فروکروم کشور با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان خبر داد.

استاندار کرمان از افتتاح مرحله نخست بزرگترین طرح فروکروم کشور با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان خبرداد.

 "علیرضا رزم حسینی" در حاشیه سفر وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان گفت: مرحله نخست بزرگترین طرح فروکروم کشور با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این مرحله بیش از 420 میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته است که با آغاز به کار مرحله نخست این طرح 200 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

استاندار کرمان گفت: همچنین روز پنجشنبه 30 فروردین با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اجرای طرحهایی به ارزش 844 میلیارد تومان در استان کرمان آغاز می شود که یکی از این طرح‌ها کارخانه تولید لوازم یکبار مصرف سیلیکون با ۱۱ میلیون یورو سرمایه‌گذاری توسط یک شرکت آلمانی خواهد بود.

رزم حسینی گفت: نخستین شهرک صنعتی کشور با سرمایه گذاری خارجی به مساحت 500 هکتار در رفسنجان آماده سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی شده است و یک شرکت چینی تاکنون 30 میلیون دلار برای تامین زیرساخت‌های این شهرک هزینه کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 30 فروردین 97، کدمطلب:97013011539، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا همین طرح ها اگر با قت انجام بشن میتونن زمینه های ایجاد و رونق گردشگری رو در بر داشته باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین