پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۲۳۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
استرالیا به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای آموزش عالی شد. بسیاری از دانشگاه‌های استرالیا به طور مرتب در رتبه‌بندی جهانی تحصیلات تکمیلی 2018 رتبه خوبی دارند و در تدریس و یادگیری، تولید تحقیق و چشم انداز بین المللی موفق عمل می کنند.

شعار سال: استرالیا به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد برای آموزش عالی شد. بسیاری از دانشگاه‌های استرالیا به طور مرتب در رتبه‌بندی جهانی تحصیلات تکمیلی 2018 رتبه خوبی دارند و در تدریس و یادگیری، تولید تحقیق و چشم انداز بین المللی موفق عمل می کنند.

دانشگاه سیدنی

پردیس اصلی دانشگاه سیدنی اغلب یکی از زیباترین در جهان نامیده می شود. ساختمان اصلی این دانشگاه به وسیله ادموند بلک طراحی و در سال 1862 تکمیل شده است. دانشگاه سیدنی، با ساختمان‌های سبک هوگوارت شناخته می‌شود. دانشکده حقوق جدید توانست در سال 2009 چندین جایزه معماری جهانی کسب کند.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه کوئینزلند

دانشگاه کوئینزلند یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش عالی در استرالیا است و به عنوان یکی از دانشگاه های به اصطلاح ماسه سنگ این کشور شناخته می‌شود. دانشگاه دارای چندین محوطه است که محل اصلی سنت لوسیا 114 هکتار و با رودخانه بریزبن محدود شده است. در قلب او، ماسه سنگ کوهستان 1930s است، که در آن دادگاه بزرگ نشسته است. به نظر میرسد که این دانشگاه به اندازه کافی غیرمعمول نیست، اما این محوطه دارای زمین‌های منظره، سه دریاچه، مرکز آبزی، زمین های تنیس و هشت کمربندی ورزشی با یک ایستگاه مدرن 600 ساله است.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن، از 12 دانشکده مسکونی تشکیل شده است. ترکیبی از ساختارهای تاریخی ماسه سنگ، معماری معاصر، طراحی پایدار و فضاهای سبز این دانشگاه را خاص کرده است.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه تاسمانی

دانشجویان این در کشور جزیره استرالیا، در زیبایی طبیعی بی حد و حصر غرق می شوند. سه محوطه اصلی وجود دارد: Hobart در جنوب، Launceston در شمال و Burnie در شمال غربی، که بدان معنی است که هر کجا که شما در این جزیره هستید، نزدیک به دانشگاه هستید. تمام محوطه دانشگاه در نزدیکی سواحل، رودخانه ها و کوه ها قرار دارند. به عنوان مثال، پردیس ساندی بی (بخشی از سایت هوبارت)، به دریاچه Derwent رفته و در سایه کوه ولینگتون قرار دارد.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه آدلاید

دانشگاه ایالتی آدلاید در سال 1874 تاسیس شد و سومین دانشگاه در استرالیا است و تاریخ غنی آن از معماری خیره کننده است. ساختمان میچل توسط معمار ایرلندی ویلیام مک گین طراحی شده و در محوطه اصلی بین سالهای 1879 و 1881 ساخته شده و یکی از اولین ساختمان های این دانشگاه است. این یکی از بهترین نمونه های آدلاید در سبک بازسازی گوتیک است. کتابخانه بار اسمیت، بزرگترین کتابخانه در نیم‌کره جنوبی است.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه غرب استرالیا

دانشگاه غرب استرالیا در سال 1914 تاسیس شد. یک باغ غرق شده با حوضچه ها و تعداد زیادی تخت گل وجود دارد. باغ ها در ثبت نام املاک ملی ثبت شده و ساختمان های دانشگاهی چندین جایزه دریافت کرده اند و یا در ثبت نام میراث ثبت شده اند.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه نیوسات ولز

دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) چند مایل از ساحل کوگی و باندی بیچ است. نزدیک ترین ساحل، Coogee، یک نقطه شنا فوق العاده است.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه نیوانگلند

دانشگاه نیو انگلند، که در سال 1938 تأسیس شد، در شهر زیبای Armidale، نیو ساوت ولز، واقع شده است و محیط روستایی آن یک شادی برای دانش آموزان و گردشگران است. این یکی از گسترده ترین سیستم های دانشگاهی مسکونی در استرالیا است که تقریبا 50 درصد دانشجویان آن بر اساس دانشگاهی که در دانشکده ها زندگی می کنند.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه وولونگونگ

دانشگاه Wollongong زیبایی طبیعی استرالیا را نشان می دهد. در میان کوه های پوشیده از درخت و آب آبی اقیانوس آرام. در حالی که تمام معماری مدرن است، این چشم انداز است که واقعا آواز می خواند.

زیباترین دانشگاه‌های استرالیا را بشناسید

دانشگاه موناش

دانشگاه موناش بزرگترین موسسه آموزش عالی در استرالیا با 63000 دانشجو است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 31 فرودین 97 ، کد مطلب: 679427، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
استرالیا با اینکه کشوری بیابانی و بی آب و علف هست اما از لحاظ معماری از برترین کشور های جهان هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین