پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۲۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
استاندار کردستان گفت: معیشت بسیاری از مرزنشینان مردم استان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به مراودات مرزی بستگی دارد و همه یکدل و یکصدا درصدد حل مشکل هستیم.

شعار سال: بهمن مرادنیا به رایزنی و گفت‌وگو پیرامون مسائل و مشکلات مرز اشاره کرد و اظهار داشت: در چند روز اخیر دیدارهای خوب و مثمر ثمری جهت رفع موانع موجود و حل معضلات مرزی انجام شده است که ان ‌شاء الله به‌زودی به سمع و نظر مردم عزیز کردستان خواهد رسید.

وی گفت: معیشت بسیاری از مرزنشینان مردم استان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به مراودات مرزی بستگی دارد و همه مسئولین ارشد استان این موضوع را به خوبی درک کرده و همه یکدل و یکصدا درصدد حل مشکل هستیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: قرن‌های متمادی است که مرزنشینان کردستان به‌عنوان بازرگانانی شایسته و قابل احترام، فعالیت‌های سالم و تجاری داشته‌اند و اگر آسیب‌هایی مانند قاچاق کالا یا برخی عوامل ناامنی به کسب و کار آنان ضربه زده است، دلیل تعطیلی فعالیت‌ها و مراودات سالم نیست و ما با این امر و انسداد کسب و کار و معیشت مردم مخالفیم.

وی خطاب به مردم تلاشگر و همیشه همراه شهرستان‌های مرزی استان گفت: انتظار داریم مردم عزیز ضمن درک روند حل موضوع و توجه به این که شاید پیگیری‌های نمایندگان دولت کمی زمان‌بر باشد، سعه صدر داشته و از حرکت‌های احساسی که امکان دارد مورد سوءاستفاده عوامل منحرف قرار گرفته و به زیان مردم باشد، خودداری کنند تا ان‌ شاء الله مسئولین به جای تمرکز بر داخل استان، توان خود را بر حل موضوع در مرکز متمرکز کنند.

مرادنیا: اساساً دولت مخالف کوله‌بری و کسر شأن مردم کردستان است و می‌خواهد مراودات مرزی را به نحوی ساماندهی کند که مردم کردستان به‌عنوان بازرگانان و پیله‌وران قانونی و مورد احترام شناخته شوند نه کوله‌بر.

وی اظهار کرد: مطمئناً این مژده را خواهیم داد که طرح‌های دولت به نفع مردم خواهد بود اما اجرا و روند قانونی آن نیازمند زمان و صبر و همکاری مردم است و با شکیبایی مردم، منافع و ثمره‌ آن را خواهند دید.

استاندار کردستان خاطر‌نشان کرد: آماده شنیدن طرح‌های پیشنهادی و قابل اجرا و عملی از سوی مردم عزیز و کسبه مرزی و نمایندگان آنان برای انعکاس آن به مسئولین هستیم و امیدواریم به‌زودی ضمن رفع مسائل ایجاد شده، خبرهای خوشی را در این زمینه به اطلاع مردم فهیم شهرستان‌های مرزی استان برسانیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 31 فروردین 97، کدمطلب: 1704946 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
واقعا مرز نشین های بنده خدا تموم روزیشون از این راهه باید مشکلشون حل بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
انشاالله که با همت مضاعف مسیولان بتونیم مشککلات معیشتی مردم رو روز به روز کمتر کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین