پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
استاندار ‌اردبیل در دولت نهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد با حرکات اخیرش دشمنان نظام را شاد کرد، گفت: مردم قطعاً وی را از کشتی انقلاب پیاده می‌کنند.

شعار سال: منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: احمدی‌نژاد و افرادی مانند وی، باید تا آخر عمرشان مدیون انقلاب بوده و خود را در اختیار انقلاب قرار دهند چرا که همه ما و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در نظام گذشته، هیچ گونه جایگاهی نداشتیم.

وی گفت: احمدی‌نژاد در نهایت یک معلم ساده بود و اگر مسئولیت‌هایی مثل استادی دانشگاه، فرماندار، شهردار و رئیس جمهور را به دست آورد، همه به‌برکت انقلاب اسلامی بود و اگر این انقلاب نبود، ارزش و جایگاهی نیز وجود نداشت.

مشاور رئیس قوه مقننه افزود: نعمتی که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده به‌گونه‌ای است که تا آخر عمر مدیون این نظام و انقلاب هستیم و در رابطه با احمدی‌نژاد باید بگوییم که، وی از ظرفیت حزب‌الله و مردم، به‌ویژه از ظرفیت مقام معظم رهبری استفاده کرد تا موفق به کسب دو دوره جایگاه ریاست جمهوری شد.

حقیقت‌پور تصریح کرد: احمدی‌نژاد باید راه و روش ولایت‌مداری را مانند شهید رجایی که همیشه در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کرد، انجام می‌داد ولی متأسفانه خود را هم‌عرض رهبری قلمداد کرد و این دلیلی بود که سبب سقوط شخصیت و جایگاه سیاسی وی شد.

وی با اشاره به اینکه در اصل سایه رهبری و مردم سبب بزرگ شدن احمدی‌نژاد شد، بیان کرد: احمدی‌نژاد با اقدامات اخیرش به دستاوردهای انقلاب چنگ زد و خود را سوژه‌ای برای شبکه‌های معاند نظام قرار داده و دشمنان نظام را شاد کرده است.

استاندار سابق اردبیل در دولت نهم گفت: احمدی‌نژاد می‌توانست نقدهای خود به دولت جدید را در فضایی آرام و منطقی ارائه کند ولی متأسفانه با جمع کردن افرادی مریض دور خود، شروع به معرکه‌گیری‌ کرد.

حقیقت‌پور افزود: امیدواریم احمدی‌نژاد تا فرصت باقی هست به کاروان انقلاب بازگردد و اگر این تصمیم را نگیرد، مردم قطعاً وی را از کشتی انقلاب پیاده می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 31 فروردین 97، کدمطلب: 1704506 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
انقلاب با کسی تعارف نداره
به قول امام معیار حال فعلی افراده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین