پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۹
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با این طرح موافقیم و با نمایندگان در تصویب طرح همکاری می‌کنیم.
شعارسال: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با این طرح موافقیم و با نمایندگان در تصویب طرح همکاری می‌کنیم.

شهیندخت مولاوردی، درباره دلیل انتقاد خود از حذف بند «خسارت معنوی» در «لایحه تامین امنیت زنان» توسط قوه قضاییه اظهار کرد: درلایحه تامین امنیت زنان تلاش کردیم موضوع خسارت معنوی و تشدید مجازات اسیدپاشی مد نظر قرار دهیم البته بیشتر ما دنبال بازدارندگی هستیم زیرا ممکن است که مجازات تشدید شود ولی بازدارندگی و پیشگیری لازم از جرم را نداشته باشد. همچنین دنبال محدودیت دسترسی و فروش اسید بودیم.

وی در ادامه افزود: ولی شنیدم که سیستم حقوقی ما هنوز خسارت معنوی را به رسمیت نشناخته است و به همین دلیل موضوع خسارت معنوی از متن لایحه حذف شده است.

مولاوردی در پایان بیان کرد: الان طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در دستور کار مجلس است و خانم‌های نماینده روی این طرح کار می کنند. ما هم تلاش می‌کنیم که این طرح را تکمیل کنیم. ما با این طرح موافقیم و پیگیر تکمیل آن هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: ۱ ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 119501 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
خیلی خوب و عالی
اما ای کاش پیگیر طرح تشدید حمایت از زنان خانه دار هم داشتید
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
قصاص و پاشیدن اسید میتونه خودش یکی از بهترین مجازات ها باشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
با بالا رفتن این مجازات به ضرث قاطع می شود کم شدن جرم های اذیت و ازاری را در سطح جامعه مشاهده کرد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین