پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ظرفیت سمن‌های استان بوشهر در حفاظت و حراست از منابع طبیعی استفاده می‌شود.

شعارسال: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ظرفیت سمن‌های استان بوشهر در حفاظت و حراست از منابع طبیعی استفاده می‌شود.

سهیل مهاجری صبح یکشنبه در جمع روسای ادارات منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شعار هفته منابع طبیعی که «بامردم برای مردم» بود امسال باید تلاش برای اجرای فعالیت ها با محوریت مردم بیشتر شود.

وی افزود: سمن‌ها بازوان توانمندی هستند که می‌توانند با ایده و طرح‌های نو یاری رسان ما در حفاظت و حراست از منابع طبیعی باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: آموزش و گسترش فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در جامعه یک گام بزرگ برای تحقق این مهم است، لذا باید تلاش شود با کمک سازمان های مردم نهاد این آموزش های در سطوح مختلف جامعه انجام شود.

مهاجری گفت: اکنون باِلغ بر ۱۷ سمن در استان با منابع همکاری دارند و برنامه های خوبی را نیز اجرا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود استفاده شود، بیان کرد: پارک‌ها و ایستگاه‌های منابع طبیعی یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان در راستای آشتی مردم با طبیعت و نشاط اجتماعی استفاده کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: با توجه به وظیفه این اداره کل که حفظ و حراست از منابع طبیعی است تلاش می‌شود در این سال با همکاری و مشارکت مردمی در این راستا برنامه‌های مختلفی را اجرا کنیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر دارای ۲۲۷ هزار ۲۱۵ هکتار سطح جنگلی است که از این میزان ۱۵ هزار ۸۱۶ هکتار آن جنگل های دست ساز است.

مهاجری همچنین خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ۱۶ ذخیره گاه با مساحت ۴۱۰ هکتار و ۱۱ پارک جنگلی با مساحت ۷۴۰ هکتار است که از این تعداد پارک ۶ مورد آن دارای زیر ساخت های گردشگری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4277691، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید به این جور طرح ها پرو بال بیشتری داد تا بتونن مشکلی رو رفع کن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین